2013. június 13., csütörtök

Mai smink

Sziasztok!

Próbáltam megint olyan sminket készíteni, ami nem szerepelt még a blogon, így született meg a MUA Dusk Til Dawn és a Sleek Oh So Special paletták "szerelme".

Természetes fényben:


Vakuval:


Használt termékek:

A MUA felső sorának 4. színét, az OSS felső sorának 5. és alsó sorának második színét használtam.
Mint szinte mindig, most is kicsit félve használtam együtt ezeket a színeket, de végül annyira megtetszettek így együtt, és annyian dicsérték, hogy szerintem nem utoljára használtam őket.

Nektek hogy tetszik? Szoktatok rózsaszínt és szürkét együtt használni a szemeteken?

Holnap pedig megmutatom a körmömet is, ami az alap ötletet adta a két színhez. :]

Köszönöm a figyelmet, szép estét, jó éjszakát!

14 megjegyzés:

  1. Megint azt kell mondanom, hogy a legjobb sminked :) Nagyon szeretem együtt a rózsaszínt és a szürkét, bár eddig csak világosabb verziókban próbálgattam (Essence 3D First Love, ami ugye alapból egy ilyen összeállítás,és van egy csodaszép Lora palettám, aminek szinte minden rózsaszínjét kipróbáltam már világos szürkével), de most ez inspiráció is volt nekem, próbálgatni fogom az OSS rózsaszínjeit sötétebb szürkével (és feketével is!) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj köszi :]
      Nagyon helyes, eddig én is világosabb szürkékkel próbáltam inkább, de nem bántam meg ezt a kis "kilengést" tegnap :P

      Törlés
  2. Wow...csodaszép...:)
    Nagyon jó lett, imádom...Nekem ha szürke-rózsaszín, akkor avon smokey eyes...:D
    Imádom, de nem túl intenzív...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :]
      Hú, avonból már ezer éve nem rendeltem, legutóbb is csak a kedvenc CT szemcerkámat szerintem :S

      Törlés
  3. Baromi szép lett, meg van az új kedvencem amikkel tőled :) mikor látszik a teljes szemhèjad nagyon tetszik a forma meg úgy alapból a színek összemosása de mégis lehet látni a kontrasztot. Nagyon szuper lett! Énis szoktam rózsaszín- szürkét használni, csak nem így:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy, köszönöm szépen :]

      Törlés
  4. Nagyon szép lett, olyan kis hableányos nekem valamiért. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, most hogy mondod, tényleg kicsit olyan a színek miatt :]

      Törlés