2013. június 6., csütörtök

Lovely Crystal Strenght - Nr 280

Sziasztok!

Ezt a lakkot a héten hozta a postás, Timinél nyertem, nagyon szép színe van, bár nem valami nyárias, de az időjárás sem, így fel is avattam tegnap. :]

2 rétegben, fedőlakk nélkül:




btgn fedőlakkal:



Már egy rétegben is elég szépen fedett, de a biztonság kedvéért azért felkentem a második réteget is, így tökéletes a fedése. A legélethűbb az 5. kép, nagyon tetszik ez a gyöngyházas bordó, télen és ősszel tuti nagy kedvencem lesz. :]

Nektek hogy tetszik ez a lakk? Szeretitek a piros, bordó lakkokat?
Szerettétek a Lovely Crystal Strenght lakkokat?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

10 megjegyzés:

  1. De kis szép színe van, illik ez a finish hozzá :)
    Én anno a Lovely jóvoltából nyertem 5 ilyen Crystal Strenght lakkot és nagyon szeretm őket (egy kék kivételével, ami szép, de borzalmasan összefogja a körmöm, alaplakkal is lemosáskor mindenem kék).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Nekem is ez a 4., eddig mind tetszett, viszont a kék lakkok valahogy szinte mindig megfogják a körmöm, bármilyen márka, bármilyen alaplakkal.. :S

      Törlés
  2. Nekem is volt anno ilyen lakkom, bár az fényes csillogó lila színben pompázott de nagyon nagyon szerettem. Az üvege tetszett legjobban, olyan királylányos. :D
    Ahhh nálam amúgy már mindenféle szín játszik, úgyis meg van kergülve a időjárás... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? Annyira bírom azt a kis követ a tetején :]
      Na ja, most hétágra süt a nap, de tegnap meg kb. ősz volt... :D

      Törlés
  3. Ez a szin nagyon jó :)
    Nálam abszolut kimaradtak a crystal strength lakkok... valahogy mindig volt egy csomó másik ami jobban megfogott :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így voltam eddig, meg a NYC lakkokkal is :]

      Törlés
  4. Nagyon jó ez a szín!
    Azt hiszem 2 lakkom van összesen ebből a márkából, de nagyon szeretem őket :-)

    VálaszTörlés
  5. Tényleg nem egy nyárias szín. De ez az idő... :S Örülök, hogy tetszik a lakk. A kis virágok nagyon feldobják. =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm itt is, a másikat is már alig várom, hogy felavassam, csak legyen némi kis napsütés :]

      Törlés