2013. június 29., szombat

Lovely Baltic Sand - Nr 3

Sziasztok!

Klaudia vagyok, 22 éves, és körömlakk folyik már az ereimben a vér helyett. Függőségem leküzdendő 4, azaz négy, mondom NÉGY HÓNAPJA nem költöttem pénzt körömlakkra. - Kaptam csomót, meg csereberéltünk, de hát ez egy kiskapu, ez nem is ér, ugye.. - De szerdán megtörtem, mert annyira akartam ezt a lakkot.
Annyira, hogy egy pici szégyenérzet sem volt bennem utána, csak az, hogy "4 hónapig nem vettem lakkot, akkor ezt a 650 Ft-os kis üvegnyi csodát igazán megérdemlem". Na ennyi lenne a kis bevezetés, még az 1-es (a pirosas) társára és a világítós lakkra fáj a fogam, meg hát még sok más lakkra is, de azok ráérnek.. :]
Na és akkor nézzük is ezt a kis csodát:

2 rétegben, természetes fénynél:


2 rétegben, vakuval:

Elég sűrű a lakk, de iszonyat hamar szárad, ami nekem furi, hogy a nagyobb csillámok miatt elég érdes lesz a felülete, viszont kárpótol ezért a szín. :]
Viszont amennyire tetszik, annyira libabőrös leszek, akárhányszor végighúzom rajta az ujjam, de persze csakazértis taperolom, kis SaladFingers-szindróma :D


Ti hogy álltok a Sand lakkokkal? Van esetleg kedvencetek, ha szeretitek őket? És a szín hogy tetszik?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

18 megjegyzés:

  1. Uhh, istenem, gyönyörűűű! :)

    Hamarosan nekem is meglesz az egyik, még pedig a sárga, és már alig várom! *.* Első Lovely és első Sand lakkom lesz! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A sárgát nem szeretem, de a pirosra még vágyom, csak az pont nem volt :(

      Törlés
  2. szuper!!! :) nekem Nr 1-es a kedvenc, ez a második. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is ez a második, piros az első :P

      Törlés
  3. Nagyon szép,nagyon tetszik! :) Nekem a pirosas testvére van meg, és hát én is imádom. De gondolkodom még rajta, hogy ezt a színt is be kéne még szerezni. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor azt hiszem, ennek tudjuk mi lesz a vége :P

      Törlés
  4. Nekem a sárga van meg imádom*-*

    VálaszTörlés
  5. nekem megvan mind a 3 és imádom őket. *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, és Te okosan rá is jöttél, hogy lehet belőlük új színeket kreálni :P

      Törlés
  6. hűű nagyon jó képeket készítettél, neked szuperül áll :)

    játék nálam: http://fashion-beauty-nails.blogspot.hu/ :)

    VálaszTörlés
  7. Ugye mondtam :D Kész, megindultál a lejtőn, nincs megállás :D A piros is megvan,mint tudod,de ebbe szerelmetes vagyok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így van :DD
      Nálam szerintem a piros nyerne, majd idővel :P

      Törlés
  8. Én megvettem mind a hármat, most azt várom hátha jön ki más szín is. Elég pénztárca barát lakokk ezek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, a maga kis 650 Ft-os ára egyáltalán nem vészes :]

      Törlés
  9. Meg van ez is, de még nem használtam, de persze hogy fogom, hiszen csodás! :) Az IsaDorás ls lakkomat imádom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Merted volna azt írni, hogy nem is fogd használni :P

      Törlés