2013. június 20., csütörtök

Kékség

Sziasztok!

tegnapi kék lakkhoz próbáltam passzintani a sminkem és a ruhám is, ez sikerült is, nem úgy, mint a képek, ezért most csak a szemsminket mutatom meg Nektek, valahogy ahogy jön a meleg (mit jön? letarolt fél nap alatt...), egyre nyomibb, szenvedős pofákat vágok... Na ennyi a rizsa, nézzük a képeket.

Természetes fényben:


Vakuval:


A szememre a Lovely Terra Cotta szemhéjpúder palettát használtam, a bal alsó, a felső (fehér) és a jobb alsó színt.

Egyszerűen imádom ezt a vibráló kék színt. :]

Nektek hogy tetszik? Milyen sminkeket viseltek ebben a nagy melegben?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

22 megjegyzés:

  1. Mint mindig,most is nagyon tetszik a sminked :) A bloggertalin zsákmányolt Butterfly trio-val barátkozom a napokban, ugyebár az is kék, meg ott az Avon Arctic Goddess paletta,szóval lenne miből válogatni... de még mindig úgy érzem,hogy nekem nem áll jól a kék :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Na csinálgasd, mutogasd, aztán megmondom én, de szerintem jól állna amúgy :]

      Törlés
  2. Nagyon jól néz ki ez a kék, illik a szemedhez :)

    VálaszTörlés
  3. Széép! :-) szerintem is illik Hozzád!
    Tegnap én is kéket viseltem, de nagyon visszafogottan csak az alsó pillasorba került türkizkék. A nagy melegben még az eddiginél is kevesebb sminket viselek el magamon, pedig napközben nem kell megsülnöm ...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Szerencsére rajtam általában nem folyik azért szét, legalábbis a szememen nem, de a frufrum alatt fűtve vagyok, néha már elgondolkozom, hogy tőből vágom le :D

      Törlés
  4. Nagyon jó ez az élénk kék szín :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig először hogy féltem, hogy alig lesz színe, aztán tök meg is lepődtem :P

      Törlés
  5. .tetszik ez a kek! hasznalj nyugodtan elenk szineket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, eddig is használtam, bár kéket ritkábban, de most elkapott egy ideje már a kékmánia :]

      Törlés
  6. Gyönyörű a színe. Nyáron én is előszeretettel hordok kék szemhéjpúdert, csak nekem nem áll jól az ilyen egész szemhéjat betöltő, úgyhogy maradok a vonalaknál, enyhe árnyékolásnál.

    http://glitterfingersss.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fura amúgy, mert én sokáig meg voltam győződve róla, hogy nekem tuti nem áll jól a kék szín, aztán ahogy próbálgattam, megtetszett :]

      Törlés
  7. Nagyon szép! :) Én is imádom a zöldes-kékes színeket nyáron. Arannyal szerintem csodásan mutatnak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, azzal is próbálkoztam már, lesz is még olyan szerintem :P

      Törlés
  8. Hű, de nagyon szép kék. =) Csini lett! =)

    VálaszTörlés