2013. június 30., vasárnap

Június összefoglaló

Sziasztok!

Újabb hónap telt el, amit ha egyetlen mondatban kéne megfogalmaznom, az ez lenne: "Ez denevérország!" "Ez egy kib*szott hullámvasút volt."
Minden értelemben, a hangulatom, az időjárás, kicsinál ez a nagykabát, bikini, nagykabát, 40 fok, 15 fok váltakozása...
A már ismert okok játszanak szerepet leginkább, ez nagyon lehúz, én meg nagyon harcolok, és ebből jön az, hogy hol hiperaktív vagyok és nem bírok megülni a seggemen 2 percig sem, hol pedig egész nap csak fetrengenék a kis ágyikómban.
Nem, nem vagyok depressziós nyugi, akkor fel sem bírnék kelni szerintem. Amiért viszont végtelenül hálás lehetek, hogy a barátaim és a munkahelyemen dolgozók nagy része támogat, próbálják tartani a lelket bennem és szórakoztatni, illetve elviselik a kis hülyeségeimet. Szóval ezekért innen is köszi bébik!
Másrészt, amire büszke vagyok, hogy azóta is nyomatom a tornát ezerrel, immár 10 hónapja, hetente legalább 3× tornázom, és már némi izomzat is kezd látszani még a hasamon is, illetve azért amennyire csak tőlem telik, próbálkozom minden téren..

Na ennyi lenne a nagy monológ, nézzük a képeket.

06. 03.

Timitől a nyereményem ideért, a lakkokat már láthattátok is.

06. 04.

Több mint két hónap után, de ideért a Maybelline spirál is, amit nyertem, azaz kettő, a kárpótlás a vízálló spirál volt.

06. 05.

Elkezdtem olvasni a Zahir-t, olvashattátok is a pénteki kedvencekben, de most annyira aktuális, hogy nem bírtam még befejezni.

06. 14.

Izabellánál is nyertem. :]


A Tesóm meg ezekkel lepett meg, az öngyuszikkal nagyon beletrafált.. :]


06. 15.


Bloggertali, erről is olvashattatok már itt a blogon, nagyon jó kis délután volt. :]

06. 17.

Új kedvenc nyaklánc. <3

06. 19.

Végre találtam rövidnacit, egyből kettőt is, a kettő együtt nem volt 3000 Ft.

06. 20.

06. 21.

Amway energiaital, már ilyen is van, egyébként nagyon finom.

06. 24.

06. 27.

06. 28.

Életkép Veszprémből.


És a végére meg kell mutassam, amin napok óta szakadok a röhögéstől, és mindenkit megfertőztem vele...:


Honey, I think our son is dumb

Nektek hogy telt a június? Hogy bírjátok ezt az időjárást?

Köszönöm a figyelmet, kellemes vasárnapot, és szép júliust kívánok mindenkinek!


18 megjegyzés:

  1. Lesz olyan havi összefoglaló, amiben nincs nyereményed? :D Már ne mintha sajnálnám tőled, de olyan vicces :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Legközelebb majd nem rakom bele ;]

      Törlés
    2. Jajj dehogynem :D Tényleg nem rosszindulatból írtam :)

      Törlés
    3. Én sem komolyan vettem ám :P

      Törlés
  2. Az a világos rövidnaci ♥ Ide vele! :)

    VálaszTörlés
  3. Az utolsó tényleg vicces :-D

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. Élőben sokkalsokkal szebb volt, kint bambultam csomót az erkélyen :]

      Törlés
    2. itt meg sajnos pont felhős volt az ég. pedig kint voltam "bandázni", de nem láttam egy percig sem tisztán. :/ :)

      Törlés
    3. Jaajj :(
      Pedig annyira jól nézett ki, én nem szoktam így odalenni az ilyesmikért, de tényleg ott bambultam percekig :]

      Törlés
  5. Ja, és díjat kaptál tőlem
    http://djkatybeauty.blogspot.hu/2013/06/dijakat-kaptam.html
    Kíváncsi vagyok a válaszaidra :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, megválaszolom itt is meg Nálad is, külön nem írnám meg a bejegyzést, ha nem baj :]

      1. Melyik a kedvenc illatod? - Bvlgari Omnia Crystalline, már ha parfümről van szó, de amúgy elég érzékeny az orrom, és mindennemű kókuszos, vaniliás, édes, üde gyümölcsös illatért odavagyok. :]

      2. Hány óra alvásra van szükséged ahhoz, hogy kipihent legyél?
      Legalább 8 óra, meg mindig "csak még 5 perc".

      3. Ha megváltoztathatnál egy dolgot a múltadban, mi lenne az?
      Hmm, eddig mindig kapásból rávágtam, hogy semmit, hiszen mindenből tanultam, minden dolog, amit tettem, egy darabja annak, aki most vagyok. Ha szívemre teszem a kezem, azt mondom, olyanon, amit én tettem, nem változtatnék, amit más tett, azon meg utólag sem tudnék én, szóval egyszerűbb lett volna elsőre is azt írni, hogy semmin..

      4. Vannak szobanövényeid?
      Egyetlen kis bambuszom van már 3 éve, nálam semmi nem marad meg a tetőtérben, bár nem is vagyok nagy növénybarát, szóval lehet, hogy ezt is érzik.

      5. Melyik a kedvenc édességed?
      Régen nagyon csokis voltam, mostanában inkább a sós dolgokat szoktam enni, de azért bármikor jöhet egy kis marcipán, azt addig tudnám enni, míg rosszul nem lennék.

      6. Mi a legfurcsább szokásod?
      Sok van, most ami így kapásból eszembe jut, hogy nagyon gyakran pödörgetem a hajamat, törökülésben eszem (munkahelyen is, egyedül étteremben nem, bár már arra is volt példa), vagy mondjuk szoktam a kádban reggelizni ha délutános műszakra megyek.. bár ezek ugye nekem nem furcsák, maximum másoknak. ;]

      7. Kádban fürdés vagy zuhanyozás?
      Hét közben zuhi, vasárnap kádban ázás, illetve az előbb említett délutános heti hétfői kádban fürdés.

      8. Szereted a tökfőzeléket?
      Sosem ettem, de "utálom". Van az, amikor így ránézek az ételre, és nem tetszik az állaga meg az illata, akkor onnantól meg sem kóstolom.

      9. Ugyanannak a történetnek a film vagy a könyvváltozatát választanád?
      Is-is.

      10. Van olyan filmszereplő, akinek szívesen a bőrébe bújnál?
      Hmm, ezen nem igazán gondolkoztam még el, de szerintem nincs.

      11. Házasságpárti vagy?
      Nem feltétlenül, persze lehet jó dolog meg minden, de mostanára szerintem varázsát vesztette a dolog az emberek számára. :(

      Törlés
  6. Jaj hát az a utolsó gif... :D Szakadok én is a nevetéstől... :D
    Továbbra is csak azt tudom mondani, hogy fel a fejjel! ;)
    A bloggertalit pedig nagyon irigylem. =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencsére vagy nem, de még úgy nagyon nem tudtam elhagyni magam, meg már nem is akarom, az utolsó gif meg az, amivel konkrétan már tényleg mindenkit megfertőztem, és azt mondják, mozgóképet nem lehet viccesen elmesélni, hát én ezt el tudom, jelentem! :D

      Törlés
  7. Citatum: „Ez egy kib*szott hullámvasút volt.” Nekem is, úgyhogy ezzel a meglátással betaláltál nálam.

    Az öngyufák azok tetszenek, a nyaklánc nagyon, a rövidnaci meg biztos jól áll. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem mondom, hogy örülök neki, hogy nem vagyok ezzel egyedül, de egyre jobban azt látom, hogy megmakkannak az emberek.. :S
      A rövidnacikat imádom, ami meg lemaradt, az egy mesés fehér pulcsi, amit első körben kölcsönkaptam, de amúgy el akarta adni a csaj, de a másik munkatársamnak nagyon tetszett, de végül olyan aranyos volt, hogy átengedte, így lett 500 Ft-ért egy brutálisan jó pulcsim :]

      Törlés