2013. június 4., kedd

essence - Tribal Summer trendkiadás

Sziasztok!

Máris egy újabb TE, bár ez nálunk nem lesz kapható, azért megmutatom Nektek. Egyébként idén július-augusztusra várható a kollekció.

Pigment:
01 - Na-rock

02 - Waka Waka

03 - Inti Inka
04 - Copper Earth

Longlasting Lipstick:
01 - Na-rock

02 - Waka Waka

Liquid Blush:
01 - Waka Waka

Bronzing Powder:
01 - Inti Inka

Oil Control Paper:
01 - Matte Me Pacha Tulum

Nail Polish:
01 - Waka Waka
02 - Inti Inka

03 - Ta-La-Ra

04 - Tipi-Ya-Yeah

05 - Na-rock

Tip Painter Set:


01 - Aztecs Ceremony

Hair Extensions:


Nail Feathers:

Részemről megint olyan, hogy nem rossz, nem rossz, de azért nem is egy hú de nagy eresztés, bár az első pigment elég jól néz ki.

Nektek hogy tetszik? Vennétek belőle valamit, ha kapni lehetne nálunk is?

Köszönöm a figyelmet, további kellemes napot!

25 megjegyzés:

  1. Nekem ez a körömdíszítős tollak jönnek be nagyon, bár gondolom essence-hez híven ezeknek nagyon aránytalan lesz az áruk :/ de ha nálunk úgyse lesz kapható.. :D
    A waka waka lakk cuki (: (ez alatt még magam sem tudom, miét értek)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem ilyeneket is lehet venni e-bay-en méltányos áron :]

      Törlés
  2. Azért megnéztem volna élőben :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megnézni én is megnéztem volna, de kibírom :P

      Törlés
  3. a Nail Feathers tetszik, de nem hiszem, hogy meg fogom venni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem, mert nem lesz nálunk :P

      Törlés
    2. Íbéjen viszont potom pénzért tudtok venni :) (Én is fogok.) A lakkok egyébként tetszenek, a harmadikat kivéve.

      Törlés
    3. Szerintem pont az a legjobb :D

      Törlés
    4. ha Ausztriában lesz, akkor én meg tudom nézni ;)

      Törlés
  4. az első pigment nekem is tetszik, meg a tip painter :) de nem baj, h nem lesz, így nem fogok költekezni :D

    VálaszTörlés
  5. Nekem tetszik ez a kollekció, épp ezért sejtettem, hogy nem hozzák be, a fagyis meg egyáltalán nem tetszik... A jókat mindíg kihagyják! :((

    VálaszTörlés
  6. Jellemző, már megint az a trendkiadás nem jön be Magyarországra ami értelmes :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha bejött volna, akkor meg tuti csak Müllerben lenne :P

      Törlés
  7. Nekem is ez tetszene, így egyértelmű, hogy ez nem jön hozzánk ... :-(
    A fagyist becserélném erre

    VálaszTörlés
  8. nagyon nagyon jó ez a trendkiadás....jellemző, hogy nem lesz megint!!!

    VálaszTörlés
  9. Nem tudod, Ausztriában lesz-e? Bár a jó dolgokról mindig lemaradok... :(

    VálaszTörlés