2013. június 1., szombat

essence Me & My Ice Cream kollekció

Sziasztok!

Ismét egy essence trendkiadás, idén júliusra várható, és nálunk is kapható lesz, de nem tudom, hogy mindenhol, vagy csak a Müllerekben.

Baked Eyeshadow:
01 - Cone Head

02 - Icylicious

03 - Always In My Mint

Lip Balm:
01 - Ice, Ice Baby!

02 - Icylicious

03 - Ben & Cherries

Cream Blush:
01 - Ice Bomb

Shimmer Pearls:

01 - i-cy-u

Nail Polish:
01 - Ben & Cherries

02 - Always In My Mint

03 - Ice, Ice Baby!

04 - Icylicious

Nail Topping Sticker:
01 - Rainbow Sprinkles

Hand Wipes:
 01 - I Scream Ice Cream

Nálam ez a kollekció most nem igazán nyert, nem rossz, de egyáltalán nem az én stílusom.
Nektek hogy tetszik?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

12 megjegyzés:

  1. Én sem vagyok túlzottan oda érte ...

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Mindig a lakkokban bízom amúgy, de mostanában nem.. :S

      Törlés
  3. A krémpirosítóra azért kíváncsi lennék. *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így a kép alapján a szín jól is állna Neked :]

      Törlés
  4. Hát itt tényleg csak a pirosító érdekes, a többi olyan semmilyen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondjuk én ilyen krémes pirosítót sosem próbáltam még, annyira nem vonzanak :S

      Törlés
  5. Amúgy én nem értem, minek ennyi trendkiállítás, mikor nagyjából ugyanazokat a színeket használják fel mindben, legalábbis én úgy látom :D Tuti, hogy ilyen mentazöl, rozsaszín, barackos lakkokat már láttam valamelyik TE-ben az utóbbi időben. SZóval engem valahogy nem hoznak lázba, még ha tetszik is valami képen, élőben nem annyira, hogy megvegyem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, jobb lenne kevesebb, de különlegesebb trendkiadás :S

      Törlés
  6. Nekem tetszik ez a kisebb pakk! Elfogadnám! :))

    VálaszTörlés