2013. június 26., szerda

Color Club - Wild And Willing - TESZT

Sziasztok!

Ez a Color Club lakk is már jó ideje nálam van, és nagyon szeretem is, több változatban láthattátok már a körmeimen.

Magában ITT:

Sötét alapon ITT:

És fekete alapon ITT:

Csomagolás: A szokásos CC lakkok csomagolása, szögletes üveg, kerek kupakkal, elején és hátulján az alap információkkal.


Az alján pedig papíron a további információk találhatóak.


Ecset: Ez is a szokásos, hagyományos ecsetük van a CC lakkoknak, de személy szerint nagyon szeretem őket, nem gagyik, kellően merevek, de nem túl kemények, akárcsak ezé a lakké.


És a szokásos kis minta is megtalálható a kupakon, ez apróság, de még mindig imádom... :]


Ecset: Ez is a szokásos, hagyományos ecsetük van a CC lakkoknak, de személy szerint nagyon szeretem őket, nem gagyik, kellően merevek, de nem túl kemények, akárcsak ezé a lakké.


Nyak: Erről sem tudok sok újat mondani, szinkronban van az ecsettel.

Tartalom: 15 ml

Szín, pigmentáltság: Az első képen, ahol magában látható, ott kellett a négy réteg, de sötét lakkon gyönyörűen mutat már egy rétegben, illetve szerintem nude lakkon is szép lehet. Inkább fedőlakknak mondanám, de ha valaki ki bírja várni a 4 réteget, nagyon megéri, bár én ritka, hogy ezt mondjam egy lakkra, ez olyan szép, hogy ezt kell mondanom rá.

Állag: Nem túl sűrű, de nem is folyós, tényleg egy fedőlakkhoz tudnám hasonlítani, állagban is, kicsit olyan "zselés".

Száradás: Szerencsére elég hamar szárad magában és más lakkokon is, ezért is mondom, hogy megéri azért a 4 réteget is kivárni, ha nagyon szeretnénk azt a színt.

Tartósság: Magában nekem kibírt karácsonytájt 4 napot, ami nem rossz úgy, hogy sürgés-forgás, sütés, főzés volt, lakkokon egy rétegben pedig leginkább attól függ, hogy az alap mennyire tartós.

Ár: 990 Ft

Beszerezhetőség: INNEN van, személyesen lett elhozva, de rendelni is lehet, bár azt inkább több lakknál érdemes szerintem, mert a posta nem olcsó.

Összességében a két holo lakk mellé választottam ezt, mindenképpen valami különleges lakkot szerettem volna és egyáltalán nem bánom, hogy ez lett a 3. kiválasztott lakk, sőt. :]

Nektek van hasonló színű lakkotok? Ha igen, milyen márka? Szeretitek a Color Club lakkokat?

Köszönöm a figyelmet, további kellemes napot!

10 megjegyzés:

  1. olyan jok a color club lakkok.imádom ezt a szin.mennyire szép már :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem eddig 3 van, de még annyi szépséges lakkjuk van :]

      Törlés
  2. Szép, nekem nincs CC lakkom, meg mondjuk hasonlóm sem szerintem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyszer mindenképp szerezz be egyet szerintem, 15 ml lakkért a 990 Ft szerintem nagyon megéri :]

      Törlés
  3. Én is a hétvégén pont ezzel a lakkal kisérletezgettem :) Nagyon szép szine van, pont a nude tetején próbálgattam, de most kedvet kaptam a feketés változatokhoz is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, akkor én meg majd kipróbálom nude lakkon :P

      Törlés
  4. olyan jok a color club lakkok.imádom ezt a szin.mennyire szép már :O
    high-low dresses

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, csak sajna annyi van, amit nálunk nem kapni :(

      Törlés