2013. június 12., szerda

Choose Me-rmaid!

Sziasztok!

A Miss Sporty Lasting Colout 060-as számú lakkját Timinél nyertem, csakúgy mint a Lovely Crystal Strenght - Nr 280as lakkot.

Gyönyörű sellős színe van, először két rétegben felkentem:

Természetes fényben:

Napfényben:

Vakuval:

Ezután pedig eszembe jutott, mennyire jól mutatna rajta az essence Choose Me! lakkja, így kentem rá egy réteget belőle, majd btgn fedőlakkot.

Természetes fényben:

Napfényben:

Vakuval:

Sajna a Choose Me!-ben már nagyon kevés van, amit annyira bánok, mert olyan szép, és már nem is kapni (bár tudom, hogy vannak hasonlók, de annyi pénzt nem szeretnék kiadni, amennyiért láttam..).

Nektek hogy tetszik? Szeretek az ilyen türkizes színeket?
Köszönöm a figyelmet, szép napot!

29 megjegyzés:

  1. Szerintem is nagyon szép! :-) Jó ötlet volt a Choose me. Szívből sajnálom, hogy nincsenek már pici Essence lakkok, nagyon szerettem őket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is úgy sajnálom, főleg, hogy az új lakkoknál minőségi problémák is akadnak azért :(

      Törlés
  2. Uh, imádom ezt a Miss Sportyt, a Choose Me-t is kedveltem, de legutóbb felkentem és nem éreztem a magaménak, így anyué lett. :) Remélem, ő kihasználja majd!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóó, szégyelldmagad :P
      Azért remélem én is, hogy anyudnál jó helyen lesz :]

      Törlés
    2. Nem szégyellem, mert kidobni nem akartam. Első körben nem vette meg senki, gondoltam szólok anyának válogasson, és párat el is vitt. A többit még próbálom blog sale-en elpasszolni, de ha nem kell senkinek, akkor sajnos kuka. Szörnyű hely hiányom van és őket egyáltalán nem használom (már vagy csak kipróbáltam és nem tetszett magamon) :(

      Törlés
    3. Jaj Te, nem komolyan mondtam :]
      Azért ki ne dobd őket, nincs valaki, akinek kell, vagy legalább tárolni tudná? :(

      Törlés
    4. De kidobom, ha nem kell senkinek, mivel porfogónak sem kell, még csak nem is nézegetem őket. Körbejártam a családot, hogy kell-e nekik, ami kellett elvitték. A kiválogatott lakkok kb felének van már otthona, de a többivel nem tudom, mi lesz. Úgy tűnik a kutyának sem kell semmi, pedig 1-2-szer használt nem is csúnya lakkok, amikkel ne lehetne mit kezdeni. Nem kellenek, na. És ha nem kell és nem is használom, akkor legfeljebb nem most mennek a kukába, hanem egy év múlva, amikor már lehet használhatatlan lesz. És ezt sem szeretném. Nem is férne el, vagyis nem akarom, hogy feleslegesen foglalják a helyet. Így is annyi cuccom van, és minden nagyon komoly szanáláson esett át. Amit lehetett hazaküldtem anyuékkal, vagy ha nagyon nem kellett, akkor kidobtam a kukába, vagy a zoknik meg mennek a bokszzsákba, de ezekkel a lakkokkal nem tudok, mit kezdni. Ugye nem akarom őket kidobni, de nem veszi meg tőlem senki :S Lehet még valami kreatív projektbe befogom őket... nem tudom.

      Törlés
    5. Ja értem, hát sajnálom :(
      Neten esetleg valahol (a blogon kívül) nem akarod meghirdetni?

      Törlés
    6. Hát nem tudom, ott se sikerült még semmit eladnom. vaterán semmiképpen az pénzes, az ingyeneseken meg annyi minden van, hogy nem tudom, menne-e. Van még 2, 2 és fél hét a végleges költözésig addig csak lesz valami.

      Törlés
  3. ez a lakk nekem is megvan, nagyon rég óta, de mostanság én is elővettem :) szép :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem is megvan, én a Lovely új pelyheskét kentem rá. :) A Choose Me-vel nagyon jól mutat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Miii, van a Lovely-nak pelyhese? :O

      Törlés
    2. Kékes-zöldes, a haulos posztban meglesheted, de nem vagyok oda érte annyira, mint gondoltam.

      Törlés
    3. Jaa, az nekem flitteres/csillámos :P
      De ugye lesz a blogon ez a kombó, mert elég jól hangzik?

      Törlés
    4. Végülis igen, flitteres, de nekem minden ilyen lakk pelyhes :D
      Oké, rábeszéltél, lesz vele körmös bejegyzés :)

      Törlés
  5. Nagyon szép a színe a lakknak. Tetszik benne az a metálos csillogás. Tartósságra milyen?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vasárnap kentem fel, tegnap este le kellett mossam, de csak azért mert tegnap elég sokat mostam hajat, és nagyon felázott, de amúgy jobban bírná szerintem, mert előtte meg sem kopott a végén se.

      Törlés
  6. wow, tényleg a sellő farkára emlékeztet, szép nagyon a színe :)

    VálaszTörlés