2013. június 17., hétfő

Bloggertalis szerzemények

Sziasztok!

Szombat délután megint összeültünk páran csajok, a beszélgetés mellett persze nagy szerepe volt a csereberélgetésnek is.
BettiEsztiKlári, PAncsi, Réka és én találkoztunk, hamarosan készülök egy nagyobb beszámolóval is a dologról, de egyelőre megmutatom csak nagy vonalakban, miket zsákmányoltam.

Már így is látszik, hogy nem kevés a cucc:

És kiterítve:

Konkrétan amikor hazaértem és mutogattam anyukámnak, miket csereberéltem, apukám benyitott, megfogta a fejét és ennyit kérdezett: "Na mi van, piacon voltál?" :D

Ezeket pedig Esztitől külön kaptam:

Innen is ezer köszi Mindenkinek mindenért, a kis pirosító "rólam" lett elnevezve.. :']

Szeretnétek teszteket majd a termékekről? Mi érdekel legjobban?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

30 megjegyzés:

  1. De szuper :) Jöhet mindenről a beszámoló :D

    VálaszTörlés
  2. Én is várom a beszámolót, és úgy érzem, a közeli jövőben szerveznem kell egy hasonlót itt nálunk :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, elmondani nem tudom, milyen jó így személyesen is összeülni :]

      Törlés
  3. Hű az a kabuki nagyon tetszik, lehet rendelek én is egyet a meglévő mellé :-)
    Nálam is beteríti az egyik szekrénykém tetejét a sok újdonság, befotózom én is őket a blogra gyorsan, mielőtt elkezdem használni őket :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát milyen puha is az a kis ecset, csomót taperolom azóta is... :D

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Ááá, ott kipakolva minden hallod, két asztal tele volt cuccal :D

      Törlés
  5. hű, de sok mindent kaptál, engem nagyon érdekelne az a kis kabuki:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na akkor arról mindenképp írok, ha ennyi mindenkit érdekel :]

      Törlés
  6. Nagyon sok minden van itt :D Elleszel a tesztes bejegyzésekkel én úgy érzem :D a szines szegecses nyaklác nagyon tetszik*.* nem tudod honnan szerete eszti? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az biztos, jó ideig el vagyok látva itt a jóságokkal :D
      E-bay-en vette, ha megkéred, biztosan ad linket :]

      Törlés
    2. Gyorsan rá is kerestem Neked, ő az: http://www.ebay.com/itm/390510923547

      Törlés
  7. igen, szép sorban jöhetnek is, ahogy szeretnéd! :) tényleg jó sok dolog van ott :)

    VálaszTörlés
  8. Tökre jó dolog ez. Szívesen részt vennék egy ilyenen:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekünk ez volt a harmadik, de remélem lesz még ilyen :]

      Törlés
  9. Hű, micsoda kincsek. :) Tökjó! Az a nyaklánc nagyon vagány lehet élőben. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma fel is avattam a láncot, mindenki halálra dicsérte :]

      Törlés
  10. Szép gyűjtemény Klau ^^ Tegnap már én is lefényképeztem mindent, ma este talán a blogra is felkerülnek az én zsákmányaim is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helyes-helyes:P
      Amúgy nem akartam ennyi mindent elhozni, de hát olyan sok dolog maradt még a végére ott... Legközelebb tessék több dologra lecsapni :D

      Törlés
  11. lakkoklakkok. *-*
    a BYS lakk jól néz ki. :P

    VálaszTörlés
  12. Ez annyira jó ötlet, kár hogy "messze" vagytok én is beszállnék a csereberébe. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívem szerint csinálnék egy ilyen nagyon nagy talit, annyira jó így személyesen eldumálgatni egymással szerintem :]

      Törlés
  13. Hú mennyi "nyalánkság", bármelyikről szívesen olvasok :)!!!4

    VálaszTörlés
  14. Klaum, egy csomó cuccomra ráismertem Nálad :D Nagyon jó volt a tali, alig várom, hogy legyen egy kicsivel több időm, és tudjak írni róla :) Kíváncsi lennék, hogy mi lesz a véleményed a pirosítóról (az első ilyen kreálmányom), esetleg egy kis szösszenetet kérhetek majd róla? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát mert mondom, olyan kis szégyenlősen nyúlkáltátok azért a dolgokat, nem úgy mint én az essence Quattro-t, azért azt látni kellett volna mindenkinek... :DD
      A pirosítót meg ma be is vetettem, arról akkor is írnék, ha senki nem akarná :P

      Törlés
  15. Szuper cuccok!! várom róla a beszámolókat! :)

    VálaszTörlés