2013. június 26., szerda

Bloggertali 2013. 06. 15.

Sziasztok!

Már volt róla szól, hogy 15-én Veszprémben egy kisebb találkozót összehoztunk a Csajokkal, most ezt képekkel is és pár mondattal is megmutatnám Nektek. A szokásos "jajj de meleg van, nem akarok menni" nyafi után végül összeszedtem magam, bevártuk egymást a pályaudvaron, aztán elmentünk az Incognito-ba. :]

Próbáltam nagyjából időrendbe tenni a képeket, Eszti és Réka is fényképezett, de én voltam a gonosz manó, aki mindenki minden mozzanatát elkapta.. :P

Megérkeztünk, összetoltunk két asztalt, aztán mindenki kipakolta a kis cuccát, amit úgy gondolt, már nem kell neki, így beajánlja a közösbe:


Mondom, szinte mindent lefényképeztem..:

Limonádék:


Betti mindent alaposan megszakértett:

Réka meg egyből ki is próbálta az egyik szerzeményét:


Eszti az én kérésemre lakkozott, én meg valamelyest az Ő kérését teljesítettem a holo pötyikkel:

Ritka pillanatok egyike, amikor éppen nem járt a szám:

Csoportkép, innen is köszi a pultos csajszinak:

Akik állnak: Eszti, én, Réka, Betti
Ülnek: PAncsi, Klári

Betti kezd kiakadni rám, hogy mért fényképezgetem folyton:

De azért még szeret...:

Meg persze a kedves kolléganőt is:

Rékát fényképezem:

Ő meg engem.. :] : 

Réka gépe ilyen menő rajzos képet is tud csinálni:


És még videó is van róla, ahogyan rajzolódik. :]

Eszti és a csudikávéja:

Az én zsákmányomat már ITT láthattátok, el is kezdtem kipróbálgatni a dolgokat, a nagy részét be is fényképeztem.

A Lányoknak köszönöm az élményt, Esztinek külön, hogy elutazott hozzánk és hogy utána még ennyit velem maradt, komolyan mondom, olyan jó így élőben is összeülni, nem csak a csere-bere miatt (bár őszintén szólva, ilyenkor nyugodtabb a lelkem, hogy az, amit én nem használok,szerető helyre kerül.. :]), hanem a beszélgetés, nevetés miatt, és már első alkalommal olyan volt, mintha réges-rég ismernénk egymást. :]

Ti szoktatok szervezni a városotokban ilyen kis találkát? Ha igen, kikkel? Ha nem, szándékotokban áll?

Köszönöm a figyelmet, mindenkinek kellemes napot!

24 megjegyzés:

  1. .nagyon jok lehetnek az ilyen talalkozok..es milyen kis csini csaj vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A legelső az csak ilyen kis lightos volt, a másodikon én csak fél órát tudtam beugrani, mert tesóm kislányának a szülinapjára haza kellett érjek, ez viszont így nagyon tetszett, hogy egy délutánra ráért mindenki. És nagyon szépen köszönöm :]

      Törlés
  2. De jó lehetett. Egy ilyet én is úgy szeretnék!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na majd egyszer szervezhetnénk egy olyat, ami mindenkihez közel van, vagy félúton :]

      Törlés
  3. Hatalmas élmény volt, már most várom a következőt :D
    Jaj, a csudikávém, meg a csudi fejem azon a képem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A fejed is csudi igen, és jó értelemben, de legközelebb hozzál majd öngyújtót :P

      Törlés
    2. Ó hát izé, köszönöm a bókot :D Az öngyújtód meg azóta is napi használatban van ám :D

      Törlés
  4. már tegnap Esztinél is olyan jó volt olvasgatni, nézni a képeket. :)
    nagyon tetszik a piros magassarkú és az a virágos saru!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A piros cipellő PAncsié, aki egyébként mindig csodacsinos, de komolyan. :]
      A virágos pedig Esztié :]

      Törlés
  5. Oooo de jó lehetett, most kicsit irigykedem.. :(
    Én csak Valcsival szoktam akivel a SAKK-ban együtt indultunk bár ő nem vezet blogot sajnos, illetve volt szerencsém Evelinnel is találkozni már.
    Tényleg nagyon aranyosak vagytok annyira átjön a képeken! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a többiek nevében is :]
      Mondjuk én Bettit már szerintem lassan 10 éve ismerem, szóval vele nem nagyon voltunk zavarban egymás előtt, Esztivel meg ha nem is napi, de heti szinten szoktam dumálni, bár őszintén szólva a többiek is olyan szeretni valóak, hogy tényleg első perctől mintha régóta ismernénk egymást :]

      Törlés
  6. na egy ilyet én is kipróbálnék. ha csak összeülős, az is jó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyszer majd kell csinálni ilyen hatalmas talit :P

      Törlés
  7. Válaszok
    1. Bizony, és még így is jó, hogy ilyen "sokan" vagyunk errefelé :P

      Törlés
  8. Ó de szuper lehetett! :) Egyszer én is szívesen részt vennék egy ilyenen, olyan jó lenne megismerni mindenkit személyesen is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztosan lesznek ilyen alkalmak még, meg hát remélem, azért ezzel mások is kedvet kapnak hozzá.

      Törlés
  9. De jó volt ^^ Már várom a szeptemberi talit, nagyoooon :)

    VálaszTörlés
  10. De irigyellek Titeket. =) Biztos nagyon jó lehetett! =) Olyan vidámak vagytok a képeken. =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jó is volt tényleg így összeülni, és ami "fura" (mármint jó értelemben", hogy én pl mindenkit tök így képzeltem el élőben is :]
      De találkoztam már egyébként Biávalis, Őt is nagyon imádom :]

      Törlés