2013. június 3., hétfő

Astor Perfect Stay Gel Shine - 505/303 Taupe

Sziasztok!

Ma a Coty-tól kapott Astor lakk a soros, két rétegben használtam, az első két képen fedőlakk nélkül látható.



Feldobtam kicsit a Color Club "Love Em Leave Em" lakkjával, majd btgn fedőlakk került rá:




Bár nem egy nyári lakk, ilyen időben még kedvem is volt felkenni, de azért kicsit díszíteni is.
Nektek hogy tetszik? Szeretitek a hasonló színű lakkokat? Van Astor lakkotok? Ha igen, szeretitek őket?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

7 megjegyzés:

  1. Ez a szín szerintem is igényli a díszítést. :) Nekem is van pár Astor lakkom, szeretem is őket, mert szépen kenhetőek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Télen/ősszel ellennék vele magában is, de azért így most jobban tetszik :]

      Törlés
  2. Én is hasonló színre vadászok, és a NYC Park Avenue lakkja talán jó is lesz. Nagyon tetszik ahogy feldobtad.

    VálaszTörlés
  3. Nem rossz, de nem az én szinem :( Talán majd ősszel jobban magaménak érzem..
    De a love 'em az valami csodás :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, az örök szerelem nálam :]

      Törlés