2013. június 30., vasárnap

andthatswhoiam XXII.

Sziasztok!

Igen, megint eltelt egy egész hét, sőt, most egy egész hónap, de erről majd később, a hó végi összefoglalóban..



Szeretem a pattogatott kukoricát, vagy ahogy mondani szoktam, a "pattikukit". Bár ez talán nem különlegesség, szerintem nagyon kevesen nem szeretik.


Óh, mit nem adnék egy kis sárkányért, nem is kéne nekem nagy, egy ekkorka elég lenne, vagy max egy macska méretű, és nagyon menő lennék, ahogy sétálnék vele... :]


Ha nem is szó szerint, hogy nagyon figyelem az embereket az utcán, amikor megyek, de mikor csak állok egy helyben, várom a buszt, stb, mindig megnézem az embereket. Nem feltétlen rossz értelemben, de sajna, amikor olyat látok, aki nagyon unszimpi, általában az arcomra van írva...


Jó-jó, nyilván nem vagyok unikornis. De tök jó lenne... :P

Rátok igaz valamelyik? ha igen, melyik?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

19 megjegyzés:

  1. Az utolsó tökre tetszett. :D KlaUnikorn. :) :) :)

    VálaszTörlés
  2. Pattikuki:-D:-D:-D ez nagyon jó:-D:-D:-D

    VálaszTörlés
  3. Én is így hívom a pattogatott kukoricát, pattikukinak :D
    Az mindenképp igaz rám, valamint az is, hogy figyelem az embereket. Én sem rossz értelemben, hanem úgy összességében nézem meg őket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Végre valaki, aki nem röhög ki miatta :D

      Törlés
    2. Én is így hívom. :D Pattikuki forevör. Egyszer ettem volna almásat, de annyira rossz volt, hogy inkább nem ettem meg. ugyanígy jártam a karamellással. Soha többé. Sós és vajas. :) Az nagyon kuki. :) :) :) A többi max. kukába pattogtatott. :)

      Törlés
    3. ALMÁS??? Tejóég... én csokisat ettem csak meg ilyen színeset, tudod ilyen édes az is, de hát nálam is sós, vajas, vagy sajtos, aztán annyi...

      Törlés
    4. Tényleg még a sajtos van... tudtam, hogy 3 féle van, ami ehető. :D Az édes nem passzol a pattikukihoz. :)

      Törlés
    5. Ja, de van amúgy már chilis meg mindenféle, múltkor majdnem ettem tesómnál,csak hát eszembe nem jutott, hogy nem otthon vagyok, és átállítsam a mikrót, így csak majdnem kigyulladt a lakás :DD

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Ó, pedig tényleg azt hittem, csak én vagyok ilyen elvetemült :DD

      Törlés
  5. Én nem unikornis vagyok, hanem pegazus, de a többi stimmel :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D :D :D

      Hát ezen jót nevettem. :D

      Tele van a világháló állatkákkal. :D Majd nyitok nektek egy farmot. Ahol élhettek. :D Pegazus meg unikornis. :D Nah jó, végem van, mint a botnak. :D

      Törlés
    2. Én egyébként vöröspandus vagyok, csak olyan nem volt :(

      Törlés
  6. Mindegyik igaz rám. Elméletben már játszottam olyat, hogy van egy sárkányom, ami a protocsillagom körül repked. :)

    Az embereket figyelni szoktam. Néha magamban analizálom is őket, vagy csak úgy hangtalanul kritizálom. Azt hiszem, ezért hiszem azt, hogy egy-egy embert talán ismerek. Megjegyzem a nekem tetsző arcokat. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, én is, meg annyira jó amúgy az arcmemóriám, hogy ha valakit csak láttam egyszer az utcán, általában ha újra látom, beugrik :]

      Törlés
  7. Én isnagy sasoló vagyok. :D Szörnyű rossz szokás, vagy hát nem szokás, talán inkább "megszokás", hogy nagyon tudok bámulni. :D Most, hogy 1 hétig nyaralni voltunk tengerparton olyan jó volt hogy még önfeledtül ki is lehetett beszélni az embereket melletük állva, mert nem értették. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Cseles :D
      De ilyenkor szokott rácseszni az ember, amikor valakit nagyon szid és az illető visszaköszön magyarul :DDDD
      Unokatesóim jártak így, na az ciki.
      Mondjuk én utálom, ha engem bámulnak, meg nem is bámulni szoktam igazán csak úgy megnézem az embereket, meg mondjuk úgy mindent az utcán, buszról :D

      Törlés