2013. június 16., vasárnap

andthatswhoiam XX.

Sziasztok!

Kissé későn, de azért ma is jelentkezem az andthatswhoiam sorozat következő, immár 20. részével. :]


Gyakran érzem úgy, hogy 1-1 fiktív karakter, akár könyvből, akár filmből, sorozatból "szerethetőbb" sok embernél... (Igen, igen Bia, pl SH.. :D)


Könnyen megsértődöm, bár inkább csak bedurcizom, de szerencsére pár perc múlva már semmi bajom.. :]


Nagyon félek a kutyáktól, kiskoromban egy megharapott, gondolom ennek az emléknek köszönhető, hogy meglátok egy kutyát és látom magam előtt, ahogy szétkap.. :D


Sokan nem így látják szerintem, de mindig ott vagyok az embereknek, és ha úgy van, a lehető legjobban próbálok örülni azzal, akivel lehet, és vigasztalni azt, akit kell.

Rátok igaz valamelyik ezek közül?

Köszönöm a figyelmet, szép estét!

11 megjegyzés:

  1. A kutyás kivételével mind igaz. A mi kutyánk jó lenne terápiásnak, mert nem harap, csak odanyomja az orrát a kezedhez, úgy, hogy közben kicsit nyitva van a szája. Nagyon vicces :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hidd el, hogy szerintem Tőle is visítva rohannék, ha odanyomná a száját a kezemhez :P

      Törlés
    2. Hehe, ezt most elképzeltem :-D

      Törlés
  2. A kutyás kivételével rám is igaz mindegyik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy látszik, ez akkor kevés embernél ennyire mumus szerencsére. :]

      Törlés
  3. A kutyással együtt is minden igaz rám. :) Engem is megharapott kiskoromban egy kutya és azóta tartok tőlük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor megnyugtat, hogy nem én vagyok a nyomi, hanem másnak is okozott ilyen gondot felnőtt korára is. :S

      Törlés
  4. Mondtam én, hogy nem az? :D És egyébként ez azért van, mert a megalkotott személyiségek jóval sarkosabbak (általában), mint az igaziak, ha nem azok lennének, nem lenne miről szóljon a történet :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem mondtam, hogy mondtad, hogy nem. :D
      Csak gondoltam, Őt külön kiemelem... :D

      Törlés
  5. A kutyáson kívül mindegyik. Én szeretem a kutyákat annak ellenére, hogy volt egy rossz élményem.
    Érzem azt, hogy szerethetőbb, és valahol nyom, hogy egy-egy karakter nem létező személy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze nem úgy mondom én sem, hogy ez teljesen normális, legalábbis egy bizonyos határ után már beteges is lehet.. :D
      Amúgy úgy irigyellek, én valahogy sosem tudtam túllépni ezen a kutyaharapás témán :(

      Törlés