2013. június 2., vasárnap

andthatswhoiam XVIII.

Sziasztok!

Ismét hozom a kis vasárnapi képes adagot. :]



Gondolom ez nem meglepő, a legtöbb emberre szerintem igaz, hogy szereti a fagyit, így én is. A jégkrémet is szeretem, az örök kedvenc a Mozart golyós és a sajttortás.


A fagyival ellentétben a tengeri herkentyűket ki nem állhatom, egyszer kóstoltam kagylót meg ilyeneket, de nem is ízlettek, meg amúgy is elég válogatós vagyok, így ezek (is) kimaradnak az étkezéseimből.


Nem bánok túl jól a pénzzel, szerintem a világ minden pénzét képes lennék elszórni egyetlen délután alatt.. Bár próbálok tudatosabban vásárolni - meg egyáltalán visszafogni a vásárlást, de sajna gyűjtögetni nem nagyon tudok.


Mindig próbálom a helyes dolgokat tenni, eddig nincs is semmi, amit én tettem és megbántam volna, remélem, ez így is marad.


A zene mindig megnyugtat, vagy ha meg nem nyugtat teljesen, legalább kicsit jobb lesz. :]

Rátok igaz valamelyik?
Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

16 megjegyzés:

  1. Természetesen nyáron én is imádom a fagyit, múltkor minden nap ettünk valamilyet. A tengeri herkentyűket viszont nagyon szeretem *.* a halat amúgy megeszed?
    Szerencsére a pénzzel (úgy érzem) jól bánok, tudok gyűjtögetni is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én télen is szoktam jégkrémet enni :]
      A halrudat imádom, de úgy nagy általánosságban a halat nem szoktam megenni, csak nagyon ritkán :S

      Törlés
  2. A Mozart fagyi az egyik legjobb dolog, amit feltaláltak :D

    VálaszTörlés
  3. A tengeri herkentyűk azon kevés dolgok egyike, amiket nem eszek. A rák még csak-csak, de kagyló. Nem tudnám megenni.

    Viszont, én tettem egy-két dolgot, amit megbántam. Persze, akkor úgy láttam helyesnek, viszont így visszagondolva, máshogy csinálnám. Hosszú ideje viszont, igyekszem jó dolgokat csinálni/tenni.

    Gyűjtögetni tudok, és a zene nyugtat.
    A fagyi pedig, bármikor csúszik.

    Kellemes napot neked is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, nekem is van olyan, amit mai szemmel valószínűleg máshogy ítélnék jónak, de mindig az nyugtat, hogy ha akkor máshogy csinálom, most más ember lennék.. :]

      Törlés
  4. A fagyit én is szeretem: étcsoki és piros gyümölcsös fagyi jöhet mindig :-)
    A tengeri herkentyűk szintén jöhetnek, nyamm-nyamm :-)
    A pénzzel már megtanultam bánni: én is el tudnék szórni gyorsan sok pénzt, de tudok spórolni is (így néha lehet költeni is :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jogos, egyébként ha lenne annyi, nyilván tudnék miből spórolni :P

      Törlés
  5. a fagyit én is imádom, de nekem a citrom és a karamell a kedvencem.
    a tengeri herkentyűkkel nem vagyok teljesen kibékülve... a halat, rákot, tintahalat imádom, de a kagyló és a polip kipróbálására még nem tudtam rávenni magamat...:D
    a pénzzel én se tudok bánni, spórolni képtelen vagyok, ha van egy kis pénzem rögtön elköltöm valami hülyeségre vagy körömlakkra, ez talán csak rosszabb lett amióta blogolni kezdtem...:DD
    és a maradék kettő is igaz rám.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tintahalat nem ettem még, de szerintem nem is bírnám magam rászedni :D

      Törlés