2013. június 9., vasárnap

andthatswhoiam XIX.

Sziasztok!

Hihetetlen, de már megint vasárnap van, így jön megint a kis szokásos bejegyzés.


Nagyon sokat álmodok, és általában iszonyatosan élethűek az álmaim. Sajnos legtöbbször rosszakat álmodok, de van, hogy annyira irreális dolgokról álmodom, mégis közben olyan hihető.


Erről talán volt már szó, nem tudok úszni. Nem mondom, hogy nem lenne j, ha tudnék, de úgysem járok nagyon vizes helyekre.


Védelmező vagyok, akiket szeretek, azokra nagyon vigyázok, de tényleg, ha társasággal megyünk valahová, mindig figyelek, hogy nehogy valaki lemaradjon, stb.


Úgy szeretnék énekelni, de egyszerűen borzalmas hangom van, így marad az otthon dúdolászás.. :D


Mondhatni, hogy megszállottan gyűjtögetek, bár inkább úgy fogalmaznék, hogy ha ajándékot kapok valamitől, azt mindig megtartom, és mindig emlékszem, mit kitől kaptam, sőt, általában arra is, hogy milyen alkalomból kaptam.

Rátok igaz valamelyik?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

16 megjegyzés:

  1. A legtöbb igaz. A gyűjtögetés kivitelével. :) Bár ha a ruhák és lakkok ide tartoznak, akkor az is. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát így szó szerint én is leginkább a sminkcuccok, de a kis apróságokat meg sosincs szívem kidobálni :D

      Törlés
  2. Nekem is borasztó hangom van... :D Csak sajnos szeretek énekelni. Szerencsére emberek között azért nem szoktam, csak a szobám magányában. :D
    És előszeretettel gyűjtök dolgokat is. Mikor mit. Most mondjuk körömlakkokat leginkább. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, engem sosem lehetett rászedni, hogy "közönség" előtt énekeljek :D

      Törlés
  3. 1, 3 és 5. És most, hogy szortíroznom kellett, konkrétan fájt, hogy bizonyos dolgokat ki kellett dobnom, és csak a legfontosabbak maradhattak meg. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néha rám is rám jön a dolog, de a legtöbb dolgot így is megtartom :D

      Törlés
  4. Az első és a harmadik igaz rám is. Régen gyűjtögettem, mára már csak a plüssöket.

    VálaszTörlés
  5. 3,4,5 rám is jellemző. Mindenfélét gyűjtők, főleg Hello Kittys cuccokat...:D de bármit megtartok amit a barátaimtól kapok, vagy család tagjaimtól. Van hogy szortíroznom kell, akkor megválok pár dologtól, főleg ha már nem játszik az életemben az az ember akitől valaha kaptam valamit és nem annyira jó emlékek kötnek hozzá.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem sajna sokszor még azokat is nehezemre esik kidobni :S

      Törlés
  6. - Nagyon ritkán álmodok, vagy ritkán emlékszek rá ...
    - Tudok úszni.
    - Én is mindig figyelek mindenkire, el ne hagyjunk valakit, le ne maradjon :))
    - Szeretek énekelni, de nem tudok :D
    - Minden gyűjtögetek, olyan vagyok mint egy hörcsög. 15 éves mozijegyek el vannak téve :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az első miatt nagyon tudlak irigyelni :P

      Törlés
  7. Rám most csak az éneklés igaz. (én is pont erről írtam :) Így csak akkor próbálkozom ha egyedül vagyok itthon. De már előre sajnálom szegény gyerekemet, akinek majd altató dalokat fogok énekelni... :'D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, attól nem kell félned, remélhetőleg nem marad meg benne felnőtt korára :D

      Törlés
  8. Az úszást leszámítva rám is igazak a felsoroltak, habár igyekszem egyre kevésbé gyűjtögető életmódot folytatni. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is próbálom, de pl. lakkoknál nagyon nem akar összejönni :P

      Törlés