2013. június 8., szombat

ABC TAG

Sziasztok!

Mostanában több embernél is láttam ilyen bejegyzéseket, legutóbb azt hiszem, Biánál, úgy döntöttem, most én is kitöltöm.

A - Alvás: Hogyan alszol?
Eddig mindig hason aludtam, ha egyedül alszom, mostanában elég sokat forgolódok, szóval olyan összevissza alszom.

Á - Álmok: Mi a legnagyobb álmod?
Nincsenek "extra" álmaim, szeretnék sikeres lenni a szakmámban és a magánéletemben, egészséget és jó ember lenni. Viszont addig nem halhatok meg, míg nem simogattam vörös pandát. :]


Wallpaper red panda, firefox, looks

B - Barátok: Ki a legjobb barátod?
Sosem volt egy kifejezetten legjobb barátom, kevés igazi barátom van, de azt hiszem, Ők mindent megérnek. :]

C - Cejetem, köcce, civi: Mit gondolsz a "cuki" nyelvről?
Nem vagyok oda érte, bár ha valami kisállatot látok, akkor tuti lemegyek 3 éves szintre.. :]

D - Dac: Mennyire vagy dacos?
Azt hiszem, eléggé, de még "egészséges" határokon belül.

E - Ellenzem: Mit ellenzel, mivel nem értesz egyet?
Hát, elég sok dolog van, amit ellenzek, de talán leginkább az, amikor valaki mindenképpen el akar érni valamit, hogy egy másik ember tegye meg, csak hogy megfeleljen a társadalomnak. Na, most ezt így egy egyszerű példával: csak azért házasodj/szülj gyereket stb, mert "ez az élet rendje".




É - Éneklés: Szoktál énekelgetni?
Borzalmas a hangom, így maximum akkor szoktam csak, ha egyedül vagyok.

F - Foci: Szereted a focit?
Ki nem állhatom, sosem szerettem, és sosem kötött le.

G - Gázos dolgok: Milyen gyakran kerülsz kellemetlen szituációba?
Oh, hát kinek mi a gázos, szoktam csetleni-botlani, elejteni/kiborogatni dolgokat, de általában csak jót röhögök rajta, így mások sem úgy fogják fel, hogy na de nyomi vagyok. Estem is már el párszor utcán, azokon is csak röhögni szoktam... :D


Gy - Gyermeki lélek: Vannak "gyerekes" tulajdonságaid?
Persze hogy vannak, mindenkinek vannak gyerekes dolgai. Régen nagyon, de tényleg nagyon nagyon sértődékeny voltam, ez szerencsére elmúlt, bár még így is fel tudom kapni a vizet sokszor a piszkálódáson.

H - Házimunka: Mit szeretsz, és mit utálsz a házimunkák közül?
A takarítás megnyugtat, vasalni nem nagyon szeretek, de nem is nagyon szoktam, mert nem szeretem magamon a vasalt ruha érzését sem, de amit nagyon utálok, az a mosogatás.
I - Időjárás: Mennyire befolyásolja a hangulatodat az időjárás?
Mostanában eléggé, bár mondjuk inkább úgy, hogy mostanság semmilyen időjárás nem tetszik.. :D


J - Jóslás: Voltál már jósnőnél?

Sosem, és szerintem nem is leszek.


K - Kávé: Kávézol?
Igen, egyet szinte minden nap iszom, de van, hogy kettőt is, meleg kávé, cukor, hideg tej.


L - Lakás vagy kertes ház?
Mindig kertes házban laktam, amit bár imádok, de nem ez a fő szempont részemről, hanem hogy mindenképpen legyen elég tér, és egy szabad kis zug, ahová el tudok vonulni, ha olyan kedvem van.

M - Mars tündér: Kiskorodban szerepjátékoztál a barátaiddal?
Szerintem mindenki szerepjátékozott kiskorában.. :]

N - Net, jobban mondva internet: Mennyire vagy net-függő?
Eléggé, de szerintem a mai világban a legtöbb fiatal az, "túl" kényelmes megoldás.

Ny - Nyugalom: Mi nyugtat meg a leggyorsabban?
Ha megnyugszom. Haha. :D
Általában ha ideges vagyok, többet cigizek, nem is ez nyugtat meg, hanem maga a pótcselekvés, mostanában pedig a másik ilyen a torna, ami lehiggaszt.

O - Osztály: Milyen "szerepet" töltöttél be a középiskolai osztályodban?
Egyszer évet ismételtem, még elsőben, harmadikban pedig pótvizsgáztam matekból, és bár lusta voltam, mindig lelkiismeretesebb voltam, ezért tanultam, de általában ami nem kötött le (töri, föci), azokból nagyon rosszul állt a szénám. Ezen kívül én voltam a nagy nyelvtannáci és sokat verekedtem a fiúkkal.

Ö -Önéletrajz: Mit szeretsz a legjobban beleírni az önéletrajzodba?
Nem írtam még önéletrajzot.

P - Pocsolya: Ha az úton látsz egy pocsolyát, mit teszel / mire gondolsz?
Általában megnézem és kikerülöm, de van, hogy elgondolkozom, milyen formája van, stb.

R - Ravaszság: Mennyire vagy agyafúrt?
Szerintem eléggé, sőt néha túlzottan is, hazudni nekem nem nagyon tudnak, mindig átlátok a szitán.


S - Seb: Van valamilyen sebhelyed?
Van, a jobb térdemen elég sok van, mindig arra estem, a jobb kezemen a gyűrűsujjamon is van egy heg, odacsukták az oviban, a bal hüvelykujjamon a sajtszeletelő hagyott nyomot, meg még van pár ilyen apróság.

Sz - Szuper képesség: Milyen természetfeletti képességet választanál, ha lehetne?
Hm, jó kérdés, valószínűleg csak akkor lenne ez jó, ha olyan világban élnénk, ahol mindenkinek van valami képessége. Szerintem visszamennék az időben.


T - Telefonálás: Szeretsz telefonálni?
Nem.

U - Utazás: Mit vinnél magaddal egy hátizsákos utazásra?
Nem mennék hátizsákos utazásra.. :D

V - Vasárnapi program: Van vasárnapi rutinod?
Itthon szoktam lenni, későn kelni, megcsinálni az ebédet, aztán pihenni, "szépítkezni". (Hajmosás, arctisztítás, arcpakolás, stb)

Z - Zene: Milyen zenéket hallgatsz?
Szinte mindent meghallgatok, de a szívem csücske mindig a rockabilly-rock vonal marad.

Rátok igaz valamelyik? Ha van kedvetek, töltsétek ki Ti is, akár itt, vagy ha a blogotokon kitöltöttétek/kitöltitek, linkeljétek be ide nyugodtan.

Köszönöm a figyelmet, szép estét!

12 megjegyzés:

  1. Kitöltöttem korábban. Van pár egyezés, bár a második embernél látom (egész életemben), hogy meleg kávé, cukor, hideg tej. :)
    Én is, máshogy nem szeretem.

    Az enyémet itt el tudod olvasni:
    http://tipegozombi.blogspot.hu/2013/05/abc-tag.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem ezért eddig mindenki kiröhögött, hogy hogy lehet így inni a kávét... De hát ha így jó.. :D

      Törlés
    2. Èn is csak így iszom. Meleg kell hogy legyen a kávé, de hideg a tej! Na meg a cukor sem hiányozhat :D

      Törlés
    3. Ilyenkor annyira örülök, hogy azért van, aki megért :D

      Törlés
  2. Szeretem olvasgatni az ilyen TAG-eket :)

    VálaszTörlés
  3. A kávé abszolút, és a többinél is van egy-két dolog, lehet, hogy kitöltöm majd. A pandás és a rókás kép pedig <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondoltam, hogy Neked tetszenek majd :]

      Törlés
  4. van 1-2 dolog ami egyezik, szerintem én is kitöltöm majd. :)

    VálaszTörlés
  5. A vörös pandaaa O.O Voltunk csütörtökön állatkertbe az egyik kis manó annyira szélén feküdt fent a faágon, hogy azon gondolkodtam, ha leesik simán elkapom és akkor hazarohanok vele.
    Én is kitöltöttem :) Mondjuk engem a cigi nem nyugtat le, sose nyugtatott:D Bár ha ideges vagyok rágyújtok, csak nem nyugszom le:)

    http://azrail5.blogspot.hu/2013/06/abc-tag.html#more

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, hát azt én is simán megtenném :D

      Törlés