2013. május 30., csütörtök

Rival de Loop Sminklemosó - TESZT

Sziasztok!

Ma egy Rossmannos sminklemosóról olvashattok, már nem sok van benne, szóval bőven megért már a véleményem róla.



Csomagolás: Rózsaszín-zöld tubusban van, ami személy szerint nekem nagyon tetszik, az elején a megnevezés, hátulján pedig a magyar leírás és a szokásos információk.



A kupakja jól záródik, de nem túl nehéz kinyitni, szerencsére nem is vált ketté a sok nyitogatástól.


Állag: Balzsamnak írja a papíron, végül is hasonló állaga van, mint a hajbalzsamoknak, könnyen kenhető, nem ragacsos.

Illat: Nem túl kellemes az illata, de csak a szememen szoktam használni, így szerencsére nem nagyon érzem.

Használhatóság: Jól eltávolítja a sminket, egyáltalán nem csíp és nem is kell belőle nagy mennyiség, én minden esetben a sminkeltávolítás után szappanos vízzel átmosom az arcom, így maradéktalanul eltávolítódik minden smink az arcomról.

Tartalom: 100 ml

Ár: Ha jól emlékszem, 7-800 Ft körül van

Összességében eléggé szeretem ezt a sminklemosót, de van még egy flakon a kedvenc Balea sminklemosómból, így egy időre biztosan ahhoz térek vissza.

Nektek melyik a kedvenc sminklemosótok?
Próbáltátok már ezt a sminklemosót? Ha igen, mi a véleményetek róla?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

6 megjegyzés:

  1. nekem a garnier vált be legjobban, de van egy ilyenem is. szerintem utazáshoz nagyon jó ez a kiszerelés. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://kremmania.hu/kremek/garnier-essentials-sminklemoso-tej
      ez a fajta van meg :)

      Törlés
    2. Szintén Garnier Essentials-fan vagyok arcsmink eltávolítás terén. :)

      Arclemosás és szemsmink eltávolítás: most éppen a Bourjois termékkekel vagyunk szerelmesek egymásba. :P

      Törlés
    3. Na Garniert nem próbáltam még, de nem hangzik rosszul az sem :]

      Törlés
  2. Én az Avon kímélő szemfestéklemosóját használom. Illatmentes és igazán finom a bőrömhöz - nagyon bevált, nem is cserélem le semmire :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a fehér flakonos? Azt használtam én is sokáig, de aztán elmaradt az avonból rendelés, így leltem a Baleára, aztán erre :]

      Törlés