2013. május 22., szerda

NYC - Art of Blue

Sziasztok!

Az Coty Kft. jóvoltából kaptam én is két körömlakkot, amik ma itthon vártak munka után, azért ilyenkor csak jobban esik hazaérni, na.. :]

Ők lennének:
015 Fresh Blue és 046 Art Spirit

Ezen kívül van egy játék is, ahol NYC lakkokkal készített manikűrökkel nevezhetünk, és 5 ember a teljes kollekciót, tehát 40 lakkot nyerhet. Hát mondanom sem kell, hogy bezsongtam, egy próbát megér a dolog, én ezzel a manikűrrel szeretnék jelentkezni rá.


Természetes fényben:


Vakuval:


A két lakk nevéből jött a bejegyzés címe, az "Art of Blue" is.

Remélem, tetszik Nektek ez a manikűr, nem mostanában pepecseltem ennyit egy lakkozással, de annyira tetszik a végeredmény, hogy úgy érzem, megérte.

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

51 megjegyzés:

  1. Szuper manikűr, nagyon vidám lett! :)
    Sok sikert! :)

    VálaszTörlés
  2. Azta Klau! A legeslegjobb manikűröd, amit eddig láttam! Tök jól passzolnak egymáshoz a színek, tökéletesek a pöttyök :) Sok sikert!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tökéletesnek azért nagyon nem mondanám, de köszi :P

      Törlés
    2. Most beleköthetnék, hogy hol nem a legjobb, de ehelyett örülök a dicséretnek, elfogadom, sőt, megköszönöm :P

      Törlés
    3. A saját munkájában mindig mindenki talál hibát :D

      Törlés
    4. Hát ezzel nem tudok vitatkozni, mert így van :D

      Törlés
  3. Nagyon jó! Az ötlet és a kivitelezés is, abszolút megérte a fáradozás. Sok sikert!:)

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon szuper jó lett! Annyira vidám. És kék <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És még valami... Nagyon hülye érdés lesz, de hol kell jelentkezni a játékra? Mert én sehol nem találom az NYC oldalán. =(

      Törlés
    2. Köszi :]
      Mailt kaptunk róla, de azt nem tudom, hogy csak azok jelentkezhetnek-e, akik kaptak :(

      Törlés
    3. Jaj értem. =) Köszi az infót! Akkor megnyugodtam, hogy nem én vagyok a hülye, hogy nem találom. :D

      Törlés
    4. Thimmyke! A NYC facebook oldalán is folyik játék 40 lakkért! Van egy külön app-juk a játékhoz, nézd meg szerintem! :)

      Törlés
    5. Na, erről én sem tudtam :]

      Törlés
  5. Nekem is ez a manid tetszik a legjobban...*.* nagyon szépre csináltad meg! Sok sikert kívánok én is: )

    VálaszTörlés
  6. Ó, nagyon szép és vidám lett, hajrá, Klau! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, ma melóban is mindenki csodájára járt :D

      Törlés
  7. Annyira nagyon-nagyon jó lett :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon tetszik! Cép lett! :) Nekem is ez volt a másik gondolatom amúgy, hogy pöttyözök velük, de aztán maradtam a virágoknál. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :] Rám tegnap rám tört, hogy olyan rég ki akartam próbálni ezt, hogy nagy pötyikből indulok, és egyre kisebbek, de nem tudtam, milyen színekkel, és 5 perc után láttam a lelki szemeim előtt ezt :D

      Törlés
  9. Cuki lett. :) Én nem tudom még miket kaptam, tegnap elfelejtettem anyát megkérdezni, pedig sejtem, hogy otthonra postázták.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Nekem valami korallra fájt a fogam, de nem bántam meg, mert imádom ezt a kettőt, főleg így együtt :D

      Törlés
  10. awww milyen szuper lett.sok sikert :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, igaz pepecseltem, de rég volt már, hogy még pasik is megdicsérték a körmöm, szóval tényleg jó lehet akkor más szerint is :D

      Törlés
  11. Ez ultraszuper lett!! :) Nagyon ötletes, és édes!

    VálaszTörlés
  12. De szuper színe van mindegyiknek, és a pöttyök is nagyon cukik :)

    VálaszTörlés
  13. gyönyörűű pöttyök,és szép kékek, NYC lakkok szeretlek!!! :)

    VálaszTörlés
  14. Nagyon szép lett! :) Jajj én is olyan szívesen készítenék manit, küldjenek nekem is levelet plíííz! :D

    VálaszTörlés
  15. Fúú, először is nagyon állat lett a manikűr! :)) Nekem eddig még nem sikerült pontozóval rendes körmöt csinálnom, de hát gyakorlat teszi a mestert...:D
    A NYC 038-as lakkjára a múlt héten találtam rá, lehetséges alternatívaként a limitált Maybelline 96-os party blue-ja helyett, ami sajnos kifogyott, pedig nagy szerelmem volt. Megérte, mert majdnem teljesen ugyan olyan!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]Igazából nem olyan nehéz ám, nekem leginkább a kedvem nincs meg hozzá sokszor.. :S

      Törlés
  16. Ez valami iszonyat jól néz ki! Remélem a játékon is értékelik majd :)

    VálaszTörlés
  17. Baromi jó, nagyonnagyon tetszik, olyan kis vidám :)

    VálaszTörlés
  18. Válaszok
    1. Köszi, nyárra tervben van még pár hasonló :P

      Törlés