2013. május 13., hétfő

Lovely UV Shine Nr 7 - zöld lakk

Sziasztok!

A Lovely UV Shine Nr 7-es számú zöld lakk a következő áldozat.
Igazi "nyárizöld" lakk, amúgy is inkább tavasszal/nyáron szoktam zöld lakkot használni, de ez nekem olyan tipikus nyárias lakk, sajna itt sem a legélethűbb a szín a képeken. 2 rétegben kentem fel és btgn fedőlakk került rá.

Természetes fényben:

Napfényben:

Vakuval:

Leginkább a 2. képhez hasonlít a színe élőben, nagyon szép, szerintem idén nyáron elég sokat fogom használni.

Nektek hogy tetszik? Szeretitek a zöld lakkokat?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

16 megjegyzés:

  1. Vakus kép a legszebb♥
    Imádom a zöld lakkokat. Minden árnyalat jöhet:-P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én amennyire utáltam régen, most úgy megszerettem őket :]

      Törlés


  2. Tetszik a színe, szeretem a hasonlókat, van egy Jolly France és egy mini Opi lakkom hasonló színben :)
    Érdekes a zöldeket én is csak tavasszal és nyáron használom, valamint az is, h néha a vakuval készült képek adják vissza a valós színt nálam is :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Télen maximum valami sötétzöldet csillámokkal vagy ilyesmi.. :]
      Igen, valahogy ezek a lakkok pont olyan fényképezhetetlenek, hogy van, hogy a vakus vagy elég erős napfényben készült kép adja vissza a színét :D

      Törlés
  3. Nagyon szép színe van!
    Én is szeretem a zöld lakkokat. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem azt hiszem, ez lesz a kedvenc egyelőre :]

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Remélem, lassan a többit is megcsodálhatom élőben, múlt héten még nem láttam az új Lovely lakkokat nálunk :(

      Törlés
  5. Jaj hát nagyon isteni! =)Imádom.

    VálaszTörlés
  6. Szerintem ,soha életemben nem volt még zöld lakkom, de most kedvet kaptam hozzá. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az elsőt én is tavaly vettem meg szerintem :]

      Törlés