2013. május 2., csütörtök

Lovely újdonságok

Sziasztok!

Igazán szerencsésnek mondhatom magam, mert ahogyan mostanában láttátok/látjátok, több bloggerina is kapott a Lovely-tól csomagot, és én is közéjük tartozom. Bevallom, én arra számítottam, hogy kapok 3 vagy 4 körömlakkot az újak közül, mivel az egész kollekciót (az alapdarabokat) lecserélték, ehhez képest ma nagy meglepetést váltott ki belőlem a látvány, ami elém tárult a dobozka kinyitásával.

Természetes fényben:

Vakuval:

A felső négy lakk az "UV Shine" család tagjai, a lakkok magukban is nagyon jó színek szerintem, de ezen felül is, mint a neve mutatja, UV fényben világítanak. Egyébként ez a négy szín olyan tipikus igazi nyári szín szerintem.
A középső sor első két színe a "Classic" családba tartozik, a mellette levő kettő pedig a "Pearl Nails" család két terméke, a világosabb kék (3.) egy szép csillámos kék lakk, míg a mellette levő nem lakk, hanem kaviárgyöngyök.
Az alsó sor sárgája a "Gloss Like Gel" termékcsaládból való, ezek géllakk hatásúak, míg az utolsó 3 a "Mirror Nails"-ből való.
A lakkok mellett kaptam egy szép visszafogott, világosbarna rúzst és két BB krémet is, amiből az egyiket az olvasók között fogok kisorsolni. :]

Bár a sárgát nem szeretem, már egy ideje gondolkoztam, hogy kéne venni egyet, ha másra nem, hát díszítésre, de így megoldódott a problémám és margarétára kenve (a piros már a saját körmömön van.. :P) nagyon tetszik mindegyik.
A BB krémet és a rúzst is kipróbáltam ma, bár semmi extra a smink, azért csináltam képeket, így ha szeretnétek, egy amolyan első benyomásos dologgal jelentkezhetek és 1-2 képpel.

Melyik lakk tetszik legjobban ezek közül? Melyikre vagytok legkíváncsibbak? Meg is van esetleg valamelyik, vagy szeretnétek valamelyiket beszerezni?

Köszönöm a figyelmet, további szép estét!

41 megjegyzés:

  1. Te is lányom, CRaPTRaSH???? :D :D :D

    Nem tudok választani egyébként. :D Legyen margaréta. <3 :D

    Érdekel minden. Kis telhetetlen vagyok. :D

    VálaszTörlés
  2. szépek!! :) nagyon tetszik az új üvegcse. remélem hamarosan élőben is megleshetem őket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagyon tetszik az új külső (is), olyan kis elegáns. :]

      Törlés
  3. Szuper lakkokat kaptál! :) várom az ényémeket is, még a postán éjszakáznak, de holnap a suli után és a ballagás előtt első dolgom lesz kihozni őket onnan és egyet felkenni :D
    A BB krém nagyon érdekel! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem mákom volt, délelőtt viccelődtem is Biának, hogy a mai napom fénypontja legalább egy pasi volt, a pasi, aki hozta a csomagom.. :D

      Törlés
  4. Óóó én úgy irigyellek ilyenkor titeket! Ezek a lakkok most nagyon bejövősek, szerintem nagyon jót tett a Lovelynak ez az arculatváltás :) Amúgy az összesre kíváncsi vagyok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondanám, hogy ne irigykedj, de ilyenkor óhatatlanul benne van az emberben.. :]
      Egyébként amennyire nem hatottak meg régen a Lovely dolgok, most annyira azt érzem, hogy teljesen pozitív irányba vették az irányt. :]

      Törlés
  5. Mázlista. Nincs több hozzáfűznivalóm. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :]
      És még a sorsjegyem árát is visszanyertem ma... :D

      Törlés
    2. Ja igen, és a felső sor a kedvencem plusz a sárga. :D Azt úgy megnézném, hogy minden köröm más ezekkel a színekkel. :D

      Törlés
    3. Na akkor hétvégén majd megpróbálom megcsinálni :P

      Törlés
  6. nálad is járt a lovelymanó:D én is sokkot kaptam, hogy mennyi minden

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, mondhatni, nyári karácsonyi ajándék :D

      Törlés
  7. Én is kaptam volna csomagot. Nálam nagyon negativ hogy egy cég nem postaz külföldre. Most nem arról van szó hogy más elől el venném a lehetőséget hanem szerintem szegényes hogy éppen olyan kap tesztelnivalot akinek koze sincs a lakkozashoz. Nem rád gondoltam♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óó :(
      Mondjuk én eddig csak olyanoknál láttam, akik azért olyan blogot vezetnek, amiben lakkozás is van azért, én azt az egyet nem értettem - nem kötekedésből -, hogy mért nem mindenki mindegyikből kapott 1-1 félét, hanem ugye kevesebb féléből több színt. :]

      Törlés
    2. igen, ezt én sem értem. a te csomagodban nincs is Baltic Sand lakk, ami ugye nagy újdonság. :((

      Törlés
    3. Igen, meg Nude sincs, és tényleg nem elégedetlenségből hoztam fel, csak nem volt teljesen logikus számomra.

      Törlés
    4. Én bármit kiprobaltam volna. Csak lakkozok de ide nem postaznak. Ez szomorú azért na.

      Törlés
    5. én Mirrors, UVs és Classisos lakkokat nem kaptam..

      Törlés
  8. Mindet látni akarom: D csak azt nem értem, hogy vannak helyek ahol már lehet őket kapni, máshol meg a full üres álvány figyel...valami konkrét nincs hozzá mellékelve mégis mikor lesz mindenhol forgalomba??:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nem tudom, itt Veszprémben is csak a lefosztott állványt láttam még, de szerintem 1-2 héten belül kint lesznek már. :]

      Törlés
  9. Iszonyat jó színű lakkokat kaptál :) A BB-t már próbáltam (ill. láttad is rajtam), kategóriájában nem rossz termék,kíváncsi leszek a Te véleményedre :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Ma lesz egy ilyen kis pár mondatos első benyomás, de remélem, hosszú távon is tetszik majd.

      Törlés
  10. Hűű, egy kicsit irigykedem :-)
    Nagyon kíváncsi vagyok az új lakkokra, leginkább az utolsó sor utolsó három lakkja tetszik :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na jóó, picit szabad ;]
      Hallod, az a három valami brutális :D
      Holnapra megpróbálom befényképezni a margarétákat, bár ha belefér, akkor még ma estére :P

      Törlés
  11. ajj de szépek. hát nálunk még nincsenek kipakolva,úgyhogy még nem láttam élőben őket :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kipakolva itt sem láttam még őket, de gondolom 1-2 héten belül kint lesznek már mindenhol.

      Törlés
  12. A 2. sor rózsaszín és kék színe a kedvencem. Megmutatod majd nekünk? Alig várom, hogy a boltokba kerüljenek! :) Az új szempillaspirál is nagy szerelem lett! :) Remélem a lakkok is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még szép, hogy megmutatom őket :]
      A spirált nem próbáltam, bár egyelőre van egy csomó spirálom (amiket nyertem), meg a Maybeline játékán is nyertem, de a mai napig nem ért ide...

      Törlés
    2. Nekem egy Rimmel rúzsom (amit nem a Rimmel Facebook oldalán nyertem) jön már egy éve... :-) Pedig úgy beleéltem magam!
      Kíváncsian várom a bejegyzéseket! :)

      Törlés
    3. Óó :(
      Az ilyen annyira kiábrándító.

      Törlés
  13. A gloss like gel-re vagyok a legkíváncsibb, hogy tényleg olyan zselés hatású-e :) plusz a BB krém is nagyon izgat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na akkor sietek majd a sárga lakkal ;]

      Törlés
  14. Deeeee ugye ér kicsit irigykedni? :)

    VálaszTörlés
  15. kicsit nagyon irigy vagyok most. :D
    élvezném én is, ha ilyen lakkokat kéne tesztelnem. :)
    egyébként nagyon szépek, mindre kíváncsi vagyok. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne legyél, biztos, hogy fogsz Te is még ilyen ajánlatot kapni! ;]

      Törlés