2013. május 23., csütörtök

Lovely Mirror Nails Nr. 3

Sziasztok!

A Lovely Mirror Nails családjából a 3-as számút mutatom ma meg Nektek, egy rétegben használtam, nagyon pigmentált és nagyon hamar szárad, ez mindenképpen pozitív.

1 rétegben, fedőlakk nélkül, természetes fényben:


1 rétegben, fedőlakk nélkül, vakuval:

1 rétegben, fedőlakkal, természetes fényben:

1 rétegben, fedőlakkal, vakuval:

A fedés és a száradás nagyon jó ennél a lakknál, és a végeredmény is csodás, vagyis lenne, szép, egészséges, nem töredező körmökön. Sajna nekem most mindkét kezemen a mutató és középső ujjamon eléggé ellemezesedtek a körmeim, ez eléggé látszik is a képeken szerintem.
Napfényben egyébként csak úgy vakít, és a színe is nagyon tetszik, ha végre rendbe jöttek a körmeim, biztosan nagy kedvenc lesz.

Nektek hogy tetszik? Van hasonló lakkotok? Hogy álltok az ilyen finisű körömlakkokkal?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

12 megjegyzés:

  1. Annyira tetszenek ezek a Miror lakkok, hogy ha lesznek itt is, tuti beszerzem mindet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt szerencsére kikerült már minden, bár gondolom elég hamar le lesznek fosztva az állványok, mint mindig.. :D

      Törlés
  2. A finish nagyon tetszik, de a színekkel még barátkoznom kell. A lemezesedő körmödre pedig ajánlom a Sally Hansen Hard as nails nylon and retinol erősítő lakkot. Én alapként használom mióta megkaptam és hihetetlen. Betonerősek lettek a körmeim. Nem olcsó, de megéri a beruházás.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én most az essence anti-split-et használom, eddig elég szimpi, amúgy is betonerősek szerencsére a körmeim, csak most így felválik a legfelső réteg 4 körmömön is, emiatt meg ugye hamar lepattog, meg az ilyen lakkoknál látszik is :(
      Amúgy a rózsaszín mirror lakk szerintem valami brutál jó :D

      Törlés
  3. Nekem is van egy mirror lakkom, és ugyanaz a problémám mint neked, hogy lemezesek a körmeim és csúnya rajta. Amúgy meg tényleg baromi jól néznek ki,de a csoffadt körmöm miatt többre nem ruháztam be :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még reménykedek, hogy hamar helyrejönnek a körmeim :]
      Fura egyébként, hogy soha semmi gond nem volt eddig a körmömmel, most meg több mint egy hónapja.. Bár legalább már nő rendesen, szóval remélem, lenő és minden a régi lesz :]

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Bizony, remélem, a másik kettő is ilyen szép lesz :]

      Törlés
  5. az egy réteg meglepett, nem gondoltam volna, nagyon szép :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem is meglepett, remélem, jó lesz nyomdázáshoz is :]

      Törlés