2013. május 3., péntek

Lovely lakkok margarétán

Sziasztok!

Mivel az új Lovely lakkokra nagyon kíváncsiak voltatok, és úgyis megmutattam már a BB Krémet és a rúzst, és úgyis felkentem már magamnak margarétára őket, gondoltam meg is mutatom Nektek. :]

Az első képek természetes fényben, a második képek pedig vakuval készültek. A lakkok két rétegben vannak felkenve, kivéve a 3 Mirror Nails lakk, azok egy rétegben is ennyire pigmentáltak, szerintem jók lehetnek majd akár nyomdázáshoz is.



Balról jobbra:
- Lovely Classic Nail Polish - Nr. 25
Lovely Classic Nail Polish - Nr. 120
Lovely Gloss Like Gel - Nr. 130
Lovely Mirror Nails - Nr. 1
Lovely Mirror Nails - Nr. 2.
Lovely Mirror Nails - Nr. 3.
Lovely UV Shine - Nr. 4
Lovely UV Shine - Nr. 6
Lovely UV Shine - Nr. 7
Lovely UV Shine - Nr. 8
Lovely Pearl Base - Nr. 6
Lovely Pearl Base - Nr. 6 + Lovely Pearl Nails - Nr. 6







Őszintén mondom, hogy nem tudnék egy konkrét kedvencet mondani így, jelenleg a piros van a körmeimen, és imádom, nem ilyen, mint a képeken, az az igazi ferrari-piros szín szerintem. Hamarosan meg is mutatom Nektek őt is, aztán szép sorban a többit. :]

Nektek melyik tetszik legjobban? A piros után melyiket látnátok leghamarabb? Egyébként ami még mindig "bánatom", hogy neveket nem kaptak, szóval lehet, hogy majd elnevezgetem őket itt magamnak.. :D

Köszönöm a figyelmet, szép estét!

35 megjegyzés:

  1. Basszus de jól néznek ki (így együtt meg pláne)! A mirror lakkok csodaszépek :)
    A Lovely Classic Nail Polish - Nr. 25 egy sima fehér, vagy gyöngyházfényű, vagy milyen? Épp keresem a tökéletes fehéret :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sima fehér, de nem az a hibajavítófehér, szóval nem olyan rikító, inkább olyan "tejes".

      Törlés
  2. Nekem is a piros és a mirror lakkok a kedvenceim. Azok kicsit extrábbak, ill. a piros örök kedvenc. :)
    A többi is szép. Egyedül ez a bogyós dolog nem jön be nekem. De ha cukorkákból lennének, amiket le lehet rágcsálni... :D Mézeskalács köröm vagy hasonló. ehető körömlakk. :D
    Nagyon ötletelek. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kész vagy :D
      Ezen nagyon röhögtem, fel kell találnod a cukorkörmöket, ehető lakkal, de védesd majd le.. :D

      Törlés
    2. Az milyen viccesen nézne ki, ha a munkahelyen elkezdeném nyalogatni a körmöm, mert finom. :D Mint a kutyák vagy macskák amikor tisztálkodnak kb. olyan lenne. :D

      Törlés
  3. Nekem a három Mirror lakk tetszik, csodaszépek, de magamon valószínűleg csak a harmadikat tudnám elképzelni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én simán el tudom Rajtad képzelni a zöldeset is :]

      Törlés
  4. oh, hirtelen én sem tudnék választani... Mind olyan szép :)

    VálaszTörlés
  5. azta... nagyon szépek, remélem nemsokára már lehet errefelé is kapni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem napok kérdése már csak, és mindenhol kint lesznek (remélhetőleg).

      Törlés
  6. Most már tényleg türelmetlen lettem,alig várom hogy lehessen őket kapni: D kaviárosat meg a gél lakk felét tuti beszerzem,meg szerintem egy uv-sat is. O.O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És kijöttek az új lakkok már nálunk is, vettem hármat, többet nem engedett a párom(ebbe a hónapba kicsit túl sok lakkot vettem) :D na de majd jövőhéten :)

      Törlés
    2. Én lassan két hónapja nem vettem lakkot, de nyertem is, kaptam is, most még ez is, szóval nem szabadulok :P

      Törlés
  7. A Mirror Nails Nr1 a kedvencem, meg persze a piros :) Arra nagyon kíváncsi vagyok, úgyhogy örülök, hogy ezt a színt választottad elsőként :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már kint is a piros lakkos bejegyzés :P

      Törlés
  8. ú de szépek, várom már, hogy kipróbáljam őket:)

    VálaszTörlés
  9. Még mindig ugyanazok a kedvenceim, de hozzájött még a halvány rózsaszín is. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fránya lakkok, mi? Mindig van egy újabb kedvenc :D

      Törlés
  10. mind tetszik, várom a részletes leírást ;)

    VálaszTörlés
  11. Oh, ez a kék kaviáros lakk! *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak az a baj, hogy kicsit kikezdte a gyöngyök színét a fedőlakk :(

      Törlés
  12. Válaszok
    1. Bizony, ilyenkor van, hogy a bőség zavara miatt választani sem tudok... :D

      Törlés