2013. május 7., kedd

Lovely Gloss Like Gel - Nr. 130

Sziasztok!

A Lovely Gloss Like Gel lakkot mutatom ma meg Nektek, ez a sárga lakk, amiről tudtam, hogy nem lesz a kedvencem - már a színe miatt.

Természetes fényben, fedőlakk nélkül:

Vakuval, fedőlakk nélkül:

Két rétegben ilyen, fedőlakkot nem is kentem rá, mert így is nagyon fényesre száradt, és tényleg kicsit olyan zselés hatású a végeredménye. Maga a szín sem olyan rossz egyébként, de egyszerűen a saját kezemen ekkora mennyiségben a sárga irritált, ezért másfél nap után lemostam, de szerintem jó lesz ez díszítésre is, vagy akár naplementés körömnek alapnak majd. :]

Nektek hogy tetszik? Szeretitek a "gél-hatású" lakkokat? És a sárgával hogy álltok? Szívesen viselitek a körmötökön?

Köszönöm a figyelmet, további kellemes napot!

20 megjegyzés:

  1. ohm.hàt nekem sem jon be igazàbol

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tesóm szerint, olyan mintha ráborult volna a mustár :D Annyira azért nem gáz szerintem :D

      Törlés
  2. Nem, a sárga nem az én színem :( max. ha van benne csillám vagy egy kis csavar. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én valamiért kiskorom óta nem szeretem, még alsóban "majmolásból szerettem", de elég hamar elmúlt :D

      Törlés
  3. a sárga nekem sem a kedvencem, de a pasztell sárgával szemezek. van egy essence-es pasztell, már már pezsgőszínem, szóval rosszul nem állna. :)
    vmiért nem kedvelem a sárga más árnyalatait a körmeimen, a narancsot sem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem, bár narancs lakkom nem is volt még szerintem, már olyan rendes narancssárga :]

      Törlés
  4. Hmm elég jó színe van. :D Bár magában nem valószínű, hogy használnám, de díszítve igen. =)

    VálaszTörlés
  5. Megvettem ezt a lakkot pár napja, és így a képek alapján nem bántam meg, szerintem ha lekopik a narancssárga színű sand lakkom, akkor felavatom ezt a színt. O.O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, akkor legalább Nálad tényleg jó helyen lesz, bár én is ötletelek, hogyan dobhatnám fel :]

      Törlés
  6. nagyon hú sárga. :D
    magában tuti nem használnám, de díszítésre mindenképp. :)

    VálaszTörlés
  7. Megkérdezhetem hogy milyen fedőlakkot használtál? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából ha jól nézem, 3 helyen írtam, hogy nem használtam fedőlakkot. :]

      Törlés
    2. Jaaaaaaj! :P Hát ezt elég csúnyán benéztem! :D :D
      De , amúgy tényleg leírtad egy csomószor! :)

      Törlés