2013. május 23., csütörtök

Közérdekű!

Sziasztok!

A tegnap kirakott Lovely BB Krémes játékról lenne szó..

Nagyon örülök minden egyes új olvasónak, tényleg. DE! NEM azért indul 1-1 játék nálam, hogy most akkor még 15-20 ember rányomjon a feliratkozás gombra, nyomjon egy kommentet és többet ide se nézzen - senki ne vegye magára, nyilván nem minden játék indulása után feliratkozó ember ilyen.

Viszont ebből indul ki a játékra való jelentkezés egyik feltétele is, idézném magamat:

"A játékra bárki jelentkezhet, aki:
- Rendelkezik magyarországi postacímmel
- A blog már eddig is feliratkozott rendszeres olvasója
- Facebookon lájkolta a Lovely Magyarország oldalát"

Ebből is egy sort emelnék ki:
"- A blog már eddig is feliratkozott rendszeres olvasója"

És ettől most lehet, hogy lesz olyan, aki leiratkozik, ez sem igazán érdekel, de én megtanultam fogalmazni. Néha talán túl kacifántosan csinálom, azért ez mégis csak egy egyszerű mondat. Szóval kettő lehetőség van ebben az esetben:
Valaki rájött, hogy játék, gyorsan feliratkozott, de nem is olvasta el a bejegyzést, csak hogy "rendszeres olvasó".. A másik lehetőség pedig:
Valaki véletlen most tévedt ide a blogra, és esetleg tényleg érdekli minden, de nem igazán tudja elemezni ezt a mondatot.

Akkor most kicsit segítek, - A blog már eddig is feliratkozott rendszeres olvasója - ezen blognak (http://craptrashvilaga.blogspot.hu) már EDDIG IS feliratkozott rendszeres olvasója - tehát a tegnapi nap előtt IS feliratkozott olvasó.

SENKIT nem szeretnék degradálni/kizárni/kiközösíteni, de remélem, megérti mindenki, hogy igenis azt szeretném, ha olyan ember kapja, akit ha nem is ismerek, legalább a nevét láttam már itt 1-1 hozzászólás erejéig.

Így most abban maradtam magammal, hogy délutánig agyalok, illetve hogy várom a Ti javaslataitokat, mert ha azt mondjátok, maradjon a tegnapi játék felhívás, akkor hagyom azt, viszont ha a többség egyetért velem, hogy a szabályokat be kellene tartani, akkor csinálok délután egy összegzést az eddigi olvasókról és CSAK ők vehetnek rész.

Ne haragudjatok, de azt hiszem, tényleg nem nehéz dolgokat kell teljesíteni.

Nektek mi a véleményetek erről a dologról? Hogyan orvosoljam/orvosoljuk?

41 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Bővebben? :D (vagy bővebben: vicces látni mikor agyf*szt kapok? :D )

      Törlés
    2. Az a vicces, hogy az emberek képtelenek elolvasni azt a pár sort, vagy képtelenek értelmezni :D

      Törlés
  2. Érdekes. Pont ezt mondtam az elmúlt napok valamelyikén egy másik lánynak.
    Ha úgy érzed, hogy eddig is feliratkozottaknak szeretnéd odaadni, akkor írd ki újra a pályázatot, hogy mindenkinek teljesen tiszta legyen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elemeztem azt az egy rohadt mondatot, magyarul írtam, szerintem érthetően, ha valaki nem olvassa el, 8×is kiírhatom.

      Törlés
  3. Én egyet értek veled, mert sajnos az úgymond játékvadászok elveszik azoktól az esélyt, akik valóban a blog rendszeres követői, és nem csak a játék miatt vannak itt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont ezt szerettem volna elkerülni :S

      Törlés
  4. Szerintem nem kell újra meghirdetni, tök egyértelmű volt a dolog. Aki most iratkozott fel, kimarad a körből, majd eldönti, hogy marad-e hosszabb távon vagy sem, és ha igen, akkor a kövi ilyennél már lesz esélye. Ennyi. Te blogod, Te szabályaid, ha ezen valaki parádézik, akkor lehet menni tovább.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is Flory-val értek egyet, szerintem egyértelmű volt a megfogalmazás :)

      Törlés
  5. Vannak ilyenek, akik csak a játék miatt iratkoznak fel hamargyorsan, de ez nem korrekt az eddigi követőiddel szemben, egyet kell értenem xstrawberrykissx-szel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, én emiatt nem érzem magam hibásnak, mert egyértelműen leírtam, csak senkivel nem szeretnék kibabrálni sem :(

      Törlés
  6. Ha nem az a cél, hogy embereket "toborozz" maradj az eredeti kiírás szerinti szabályoknál, nem is értem ez miért kérdés?!
    Mondjuk engem több szempontból sem érint, a feliratkozást eleve nem szeretem, ellenben vicces, hogy mindig itt vagyok az oldaladon amikor van új poszt, de erről te csak a statisztikák alapján tudhatsz, mert 1. 100ból 1x kommentelek, 2. nem vonzanak már a játékok, mert tudom mire mennek ki. (Látogatottság+kommentek=repi cuccok és támogatás, cserébe csökkenő színvonal-tisztelet a kivételnek)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nincsen gond azzal, ha az ember toborzás céljából hirdet játékot, én sem szívesen írogatok magamnak, ha már egyszer blogot vezetek, és persze hogy szeretném, ha többen látogatnának. Ellenben ennek a játéknak pont az volt a célja, hogy már meglévő olvasók legyenek, így egyet kell értenem, az eredeti kiírás szerint menjen a játék!

      Törlés
    2. Szerintem egyértelmű volt mindig a blogon részemről, hogy nem KELL feliratkozni, örülök a visszajelzésnek, de nem a repi cuccokért csinálom, igen, nagyon örülök, amikor kapok valami tesztelni valót, de ez bűn? Nem fogom azt mondani X cégnek, hogy óó, köszi, de nee, nem kell ám a cuccotok, mert nem érdekel. Nyilván érdekelnek, ha pedig az olvasógyűjtés lenne a célom, nem ennyi, hanem legalább 2× ennyi ember lenne feliratkozva, de nem ezek a számok érdekelnek, hanem a visszajelzés az olvasóktól, nem lehet mindenkinek megfelelni, bárki mondhatja, hogy nézi a blogot, csak nem szeret feliratkozni/hozzászólni stb.

      Törlés
  7. szerintem nem a kiírással volt a gond, teljesen egyértelműen fogalmaztad meg, hanem szerintem vannak olyanok, akik úgy gondolják, hogy 300+ feliratkozónak a nevét úgyse lehet fejben tartani és talán nem veszi észre senki, hogy újonnan iratkoztak fel...
    mondjuk nem tudom, én a blogomon személy szerint mindig észre veszem, ha új feliratkozó van, meg a kommentelők neve is elég jól megmarad bennem, persze nekem nincs ilyen sok feliratkozóm, de gondolom ez veled sincs másképp...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencsére elég jó memóriám van, de ebből az a tanulság, hogy a következő játék előtt összeírom a már feliratkozott olvasókat, és a többi nem számít.

      Törlés
  8. Szerintem teljesen egyértelmű volt, hogy az idáig feliratkozottaknak van esélye a játékra. Aki csak emiatt jelentkezik fel egy blogra és jön a mézes-mázos szavaival az nagyon gáz. Nagyon sokszor tényleg azt látom, hogy hú ha nyereményjáték van, akkor mindenki eszeveszettül jelentkezik össze-vissza, mert ölni tudna, csak azért, mert ingyen kaphat valamit. Nem szeretem az olyan embereket, akik az ingyen dolgokra utaznak... Én is gondolkodtam, hogy mennyire lenne jó ötlet egy ilyen játékot indítani. Mert ha már tényleg adsz, akkor olyannak adj, akinek van valami köze az oldalhoz. Ne egy "jött-ment"-nek, aki meglátta a nyereményjáték szót és rögtön elment az esze...
    Mindenesetre ez a posztod jó volt, hogy realizáljam magamban azt, hogy basszus, még mindig nem iratkoztam el hozzád, mert annyira elkerülte a figyelmem ez a követő gombocska, hogy csak na... Viszont én például sosem jelentkezem egy játékra se (ez nem jelenti azt, hogy nem is fogok), csak olyan megalázónak érzem, hogy meghirdetnek 1 játékot és úgy jönnek az emberek az ingyen cuccért, mint a döghúsra a legyek, hogy inkább Magamat szégyellem el helyettük, hogy hogyan lehet ennyire anyagiasan, tárgyiasan élni és ezeknek ennyire nagy jelentőséget adni... Lehet én csinálom rosszul...? Ez majd később kiderül.... Még nagyon meggondolom ezt a nyereményjátékot magamnál is, mert érdek követőket nem akarok. A statisztika meg nem mindig mutatja meg egy oldal értékét. Lehet ez pozitív és negatív irányba is érteni, természetesen. De a statsztika az csak számok tömkelege. Hogy jó-e egy oldal az a közönségtől és annak összetételétől is függ...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na pont emiatt fogalmaztam meg így, és bár tudom, hogy nem "szép" dolog, de egyszerűen utálom, amikor érthetően a másik szájába adom a dolgot, és még úgy sem.. Én is volt már, hogy nyereményjáték kapcsán találtam rá gy blogra és fel is iratkoztam, de csak akkor, ha végignéztem a bejegyzéseket és tetszett a blog maga is. Én elég sok játékon részt vettem/veszek, de nem őrjöngök, hogy húúú mindenáron nekem kell nyerni, ha pedig nem tetszenek a szabályok, nyomok egy piros ikszet aztán továbblépek.. :]

      Törlés
  9. Szerintem is csak azok induljanak , akik már régebb óta olvasnak téged! Tényleg csak ők érdemlik meg igazán! :}

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is csak a "megérdemlés" a lényeg, csak nyilván annak szeretnék adni valamit, akitől "kaptam" is. (figyelmet nyilván)

      Törlés
  10. Én asszem tegnap iratkoztam fel, nem a játék miatt, és magam is úgy vélem, hogy úgy fair, hogy a játékfelhívás közzétételéig feliratkozott olvasók legyenek a játékod résztvevői. Pontosan és érthetően fogalmaztál.

    VálaszTörlés
  11. Hozzáteszem, bár nem voltam feliratkozott olvasód, elég régóta olvasgatom a blogodat. Nem véletlenül.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, az ilyenek mindig jól esnek, és nyilván nem szeretnék az újakkal sem kibabrálni, csak nem szeretném, ha bárki is azt gondolná, hogy ezzel az a célom, hogy olvasókat gyűjtsek..

      Törlés
  12. Szia! Én feliratkozott, régóta feliratkozott olvasója vagyok a blognak. DE: ismerem magam, nem használnám el a lovely bb krémet, így meghagyom a lehetőséget másoknak - pedig annnnyira szeretek nyereményjátékokon indulni:)
    (Ja, és nagyon szeretem a két felsőt, amit tőled vettem a blogsale-en:) És a blogot is nagyon szeretem, jól csinálod, aranyos és letisztult a stílusod.)
    Sok puszi!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, "feleslegesen" én sem szoktam, akkor inkább olyanhoz kerüljön, aki tényleg hasznát veszi. A többit pedig nagyon köszönöm, az ilyenekért már megéri :]

      Törlés
  13. Szia!
    Csak helyeselni tudok az előttem szólókhoz.Én azon vagyok kiakadva amikor már egy 40 pasi is jelentkezik egy 10-n 20-n éves lány blogján pár száz forintos termékért.Néha bennem is megreng hogy minek is csinálok játékot ha egyszer egy ilyen is megnyerheti...Viszont aztán eszembe jutnak azok a kedves,követők,kommentelők akik van hogy fel tudják dobni a napomat amikor látom hogy hoppáá új hozzászólás.
    Szóval a lényegre térve, hagyd meg a szabályt végül is a te blogod és a te szabályaid.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira jó látni az ilyet, hogy nem én fogom fel hülyén a dolgot :]

      Törlés
  14. teljesen egyetértek veled ;) sokkal jobban szeretem én is azokat a játékokat, amik pl: rendszeres kommentelők közt rajlik. néha olyan nyer, akit még egyszer sem láttam az adott blogon :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azok felett is próbálok nem ítélkezni, akik így gyűjtenek olvasókat, de a saját értékrendembe nem fér ez így bele, mindenki azt csinál, amit akar, de ha adottak a feltételek, nem kell meglepődni :S

      Törlés
  15. ez így igaz, és igazságos
    ha már valaki veszi a fáradtságot hogy egy szupi játékot összeállítson és kisorsoljon , akkor már megtisztelem azzal, hogy tovább követem, és olvasom a posztjait. meg egyáltalán, nem csak akkor kell feliratkozni, mikor van egy játék. látom dühös vagy, de érthető :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is emiatt vagyok dühös, vagyis nem dühös vagyok, csak egyszerűen az ilyet nem értem... És jelezném, még ez után is volt olyan, aki úgy jelentkezett, hogy sem a játék felhívását nem olvasta el, sem ezt, és ez inkább elkeserít már, mint dühít..

      Törlés
  16. :8 én a blogomon, az első meghirdetett játékomnál már össze írtam a feliratkozóimkat,hogy tudjam kikre vagyok büszke, hogy meg tisztelnek avval,hogy olvasnak. azóta már nagyon sokan vannak, egy kis füzetbe írogatom a neveket abc szerint. és van akit meg is szivecskézek,mert valamilyen szinten kedvelem jobban,pl azért mert fb-n ismerősöm,és beszélgetünk, vagy mert imádom a blogját. (megjegyzem a te neved mellett is ott van egy szív,már tavaly óta :))
    egyértelmű a játék szabály, aki később érkezett az sajnos ne vegyen részt a játékon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy, köszönöm, ez nagyon jól esik :]
      Egyébként igen, mindig tanulok újat, most éppen ezt, hogy legközelebb előre összeírom a neveket.. :D

      Törlés
  17. Teljesen egyet értek veled!
    Egyértelmű volt szerintem legtöbbünk számára,hogy csak a régebbi olvasóidnak szól ez a játék.
    Régen is így csináltad szerintem ez így jó és azt gondolom,hogy EGYÉRTELMŰ. :)
    Komolyan néha én is idegbajt tudnék kapni az ilyen emberektől ,nem lehet őket hova tenni... de őrizd meg a nyugalmadat az segít. ;D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbálok higgadt maradni :]

      Törlés
    2. Jól teszed nem éri meg idegeskedni az ilyen dolgok miatt. :)

      Törlés