2013. május 22., szerda

Játék Lovely BB Krémért!

Sziasztok!

Kissé elfeledkeztem itt a nagy lakkozgatásban és ötletelésben, hogy nem csak nekem, de Nektek is jutott ám a kis csomagból, méghozzá egy BB Krém, NUDE árnyalatban.


A játékra bárki jelentkezhet, aki:
- Rendelkezik magyarországi postacímmel
- A blog már eddig is feliratkozott rendszeres olvasója
- Facebookon lájkolta a Lovely Magyarország oldalát

Jelentkezni itt, hozzászólásban lehet, kérlek, írjátok meg, milyen néven vagytok feliratkozva a blogra, milyen néven lájkoltátok a Lovely facebook oldalát, illetve egy mail címet is kérnék.

Remélem, tetszik Nektek ez a kis játék, további kellemes napot!

42 megjegyzés:

  1. Szia!

    Mea néven iratkoztam fel, Tímea Medgyesi a facebook, email: timmie (kukac) citromail (pont) hu. Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Lénácska néven iratkoztam fel, Duka Magdolna néven likoltam a Lovely oldalát és a címem: lenacska88 (kukac) gmail(pont)com
    Köszönjük a játékot ;)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    SZeretnék jelenkezni!
    Nixon néven követlek, FB-n Nikoletta Bányai néven lájkoltam a Lovely Costmetics oldalát.
    yarrick@citromail.hu
    Köszi!:)

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Panka néven követlek, a Lovely Facebook oldalát a blogom Facebook oldalával lájkoltam, ha az úgy ér, Panka körmök néven, az email címem pedig: anna1116@gmail.com
    Köszönöm a lehetőséget!:)

    VálaszTörlés
  5. Nem ér...utálok Romániában lakni !!! x(

    VálaszTörlés
  6. Én is jelentkeznék, a facebook-on a blog és a saj

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szóval a blog és a saját nevemmel is lájkoltam :)

      Törlés
  7. Szia. Szeretnék én is jelentkezni, Gabriella Branyiczky néven követem a blogod, és ezen a néven is követem a Lovely oldalát. Email címem: gabriella.branyiczky@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Szia :)
    FranCiiska néven követlek, Ciska Fischer néven lájkoltam a Lovely oldalát, email cím pedig franciska2000@gmail.com.
    köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    93dorisz néven követlek, Bélafi Dóra néven lájkoltam a Lovely FB oldalát. E-mail: dorica1993@hotmail.com

    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Én is szeretnék jelentkezni.
    Gumikacsa20 néven követem a blogod, a Lovely FB oldalát Kecskeméti Hajnalka néven lájkoltam.
    E- mail címem: kecskemeti.hajnalka@gmail.com
    Köszönöm:
    Hajni :)

    VálaszTörlés
  11. Szia.
    Én is szeretnék jelentkezni :)
    Monika néven követem a blogodat, Kisfekete Cica néven lájkoltam face-n, mail címem: kisfeketecica@gmail.com
    Köszi szépen a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Réka néven követlek a facebookon pedig Nagy Rékaként lájkoltam a Lovely oldalát.
    e-mail: reka1807@gmail.com

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    SZeretnék jelenkezni!
    rone2122 néven kövem a blogod, FB-n Schmidt Renáta néven lájkoltam a Lovely Costmetics oldalát.

    rone2122@gmail.com :)

    VálaszTörlés
  14. Szia!
    Én is szeretnék jelentkezni :)
    Anikó Faragó néven követlek!
    Facebookon Anikó Faragó néven lájkoltam a Lovely Cosmetics oldalát.
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  15. Köszi a játékot ^^. Réka Réka P. néven olvaslak itt, Papanecz Rékaként lájkoltam a lovelyt, az e-mailem pedig: preka87(kukac)gmail.com

    VálaszTörlés
  16. Szia :) Petrush néven vagyok itt feliratkozo, facebookon pedig Drahota-Szabó Petra néven lájkoltam. Köszi a lehetőséget:)

    VálaszTörlés
  17. Szia!
    Régóta szemezek a BB krémekkel szóóval én nagyon örülnék neki:)
    Itt dasha néven követlek,facebookon Duda Ivett ként lájkoltam és mail:sunshine565@gmail.com
    Köösszönöm a játékot:)

    VálaszTörlés
  18. Szia!

    Flory néven vagyok feliratkozva, a Lovely oldalát a Flory's World profilommal követem és az email címem: flora.szatmari@gmail.com

    Köszi a játékot, nagyon kedves Tőled!

    VálaszTörlés
  19. Szia!
    Naomi Sz néven iratkoztam fel és Szakáczki Noémi néven lájkoltam. :)
    e-mail: naomublog1@gmail.com
    Köszi! :)

    VálaszTörlés
  20. Szia! Solya néven követlek, FB-n Varga Orsolya néven lájkoltam a Lovely oldalát. Mail: heavyrock@citromail.hu :)

    VálaszTörlés
  21. Szia! Szeretnék én is jelentkezni. :)
    Kriszta Takács néven iratkoztam fel a blogodra, és ugyan ezen a néven lájkoltam a Lovely oldalát.
    e-mail: tkacskrisztina@freemail.hu

    VálaszTörlés
  22. Szia Drága!

    Szeretnék jelentkezni :)
    Ősrégi feliratkozód vagyok, Zsanci néven követlek, a Lovely Fb oldalát is már réges rég lájkoltam Zsanett Papp néven.
    E-mail: zsanciszepseg@citromail.hu
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  23. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a játékra. Orsi néven követem a blogod és Orsolya Molnár néven lájkoltam a Lovely oldalát. E-mail címem: ohsi93@gmail.com
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  24. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a játékra.
    Noemi néven követem a blogodat, már egy fél éve.
    A Lovely oldalát Kovács Noémi néven lájkoltam.
    E-mail: beautysalonteen@indamail.hu
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  25. Szia!
    Régóta követem a blogod, igaz néma olvasóként, de attól még nagyon szeretem. Lola Loveringként követlek, Lili BÁlint néven likeoltam a Lovey fb oldalát. lilio4422@citromail.hu Köszönjük a lehetőséget.

    VálaszTörlés
  26. Szija!

    Próba szerencse, jelentkezem! :)

    Régi olvasód vagyok, hajnoca3 néven követlek
    Facebook-on is követlek, Horváth Hajnalka néven és a Lovely oldalát is ugyanígy. E-mail: hajnoca3@freemail.hu , köszönöm a lehetőséget! :*

    VálaszTörlés
  27. Szia!
    Szeretnék jelenkezni! Enikő Széles néven követlek és lájkoltam a Lovely oldalát. E-mail: enci97@vipmail.hu
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  28. Szia!
    Szeretnék jelentkezni. Nikóca T. néven követlek, Nikoletta Tassi néven lájkoltam a Lovely oldalát és az email: nikosz89@freemail.hu.
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  29. Szia! Szeretnék jelentkezni a játékra, papírbuborék néven követlek, Rita Németh néven lájkoltam a Lovely oldalát, az e-mail címem: papirbuborek@citromail.hu Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  30. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  31. Én is adnék egy esélyt magamnak a nyerésre :)
    CrazyLime néven követlek, Kovács Krisztina a facebookom és az e-mailem crazylimee@gmail.com.
    Hajrá mindenkinek! :)

    VálaszTörlés
  32. Szia! nikics néven követlek, Nikolett Lukács néven nyomtam alikeot és a mailcímem a következő: lnikics97@gmail.com

    köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  33. Szia! Jelentkezem én is a játékra. Kíváncsi vagyok erre a BB krémre. :)
    DynaChii néven követlek itt.
    FB-n Diána Stiller néven.
    dyna.sekai@gmail.com

    VálaszTörlés
  34. Szióó! Jelentkeznék:)

    Ibolya Janko néven követlek, és ezen a néven likoltam is már réggggggggges rég az oldalt.
    e-mail: ibolya.janko@gmail.com

    köszi a játékot Klau :))

    VálaszTörlés
  35. Szia! Szeretnék jelentkezni én is! Leskó Krisztina néven követem a blogot, és a Lovely facebook oldalát is.
    E-mail címem: christinee91@hotmail.com
    Köszi a játékot!:)

    VálaszTörlés
  36. Szió!

    Szeretnék jelentkezni én is a játékra.
    Kíváncsi lennék milyen ez a termék.
    Judit néven vagyok feliratkozva, Judit Halmosi néven lájkoltam a Lovely facebook oldalát, e-mail cím: elvihetomacska@gmail.com

    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  37. Szia!

    Remélem, még nem késő jelentkezni a játékra. :)
    Arvael néven követem a blogodat, a Lovely Facebook-oldalát pedig Ágoston Katalin néven lájkoltam. Az e-mail címem pedig: katalin_goston@freemail.hu

    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  38. Szia, köszi a játékot, szeretnék jelentkezni, hátha. :)
    A blogodat Franciska,Franya néven követem, a Lovely FB-oldalát Franci Vezekényi néven lájkoltam, emailem: franciska97@gmail.com.

    VálaszTörlés
  39. Szia a facebook oldalán is régóta követlek, meg a blogot is figyelem ,de sajnos nem rég jelöltem rá h a blogon, ott virítson kis buksim oldalt >.< De ha lehet szeretnék jelentkezni , ha nem gond :)
    A blogot Anno néven követem, a Lovely FB-oldalát Annamária Saliga néven lájkoltam és az emailem: annocka@freemail.hu .

    VálaszTörlés
  40. Szia!

    Akkor így a végére én is jelentkeznék:) A blogot Éva Ghile néven követem, a Lovely oldalát is ugyanígy lájkoltam :) A mailcímem pedig vicacat@gmail.com. Köszi a lehetőséget:)

    VálaszTörlés
  41. Hello :) Gondolkoztam, jelentkezzem-e, mert az élet mocsoksága miatt mostanában nem nagyon voltam aktív( igaz, nem mostanában lájkoltam+iratkoztam fel)...
    De végül úgy döntöttem, mégis jelentkezem :)
    A blogot keliági néven követem, fb-on ZuZu Petalsként lájkoltam, a mail címem pedig pink.peroxid@gmail.com.
    Kösz a játékért :)

    VálaszTörlés