2013. május 9., csütörtök

Icipici vásárlás

Sziasztok!

Nem mostanában volt vásárlásos bejegyzés, aminek legfőbb oka, hogy nem igazán vásároltam, vagy legalábbis nem sminktermékeket/ruhákat, ennek több oka is van. Elsősorban az, hogy már annyi mindenem van amúgy is, hogy "lelkifurkám" van néha, ha valamit hanyagolok huzamosabb ideig, másrészt nem is nagyon akartam költeni, ezen kívül csomó dolgot kaptam Biától is és a csajszikkal (Réka, PAncsi,Eszti) is csereberéltünk, meg hát nyertem is viszonylag sok dolgot. Ezen kívül meg valahogy nem is az, hogy "kiégtem" e téren, mert a világ minden cuccát fel tudnám halmozni, de nem látom értelmét már egy 8. hasonló barna vagy 4. kék szemhéjpúdernek, persze nyilván találhatnék olyat, ami miatt elcsábulnék, de valahogy elkeserít sokszor a drogériák látványa, hogy minden össze van keverve, letörött rúzsok, romlott lakkok, vagy épp csak összekenve minden és még sorolhatnám. Egy szó mint száz, most egy darabig elleszek így, de még mindig vezetem magamnak azért a kis kívánságlistámat, hogy ha valamit mégis megvennék, akkor olyan legyen, amit már régóta szeretnék.

Na de akkor nézzük is, mit szereztem be tegnap illetve ma.


Az essence 24/7 alaplakkot és a btgn fedőlakkot tegnap megvettem, mert elfogytak (ez már a "fast dry" feliratú btgn), aztán dilemmában voltam, hogy milyen körömerősítőt vegyek, végül az anti split mellettdöntöttem, remélem beválik..
A face food maszkjaim elfogytak, most uborkás-almásat vettem belőle, valamint egy ideje nem használtam már semmit a testápolón kívül a kis tástyemre, és most a Helia D narancsbőr elleni karcsúsító gél (200ml) 1300 Ft volt, ezért lecsaptam rá, és remélem, legalább használni is fog. Az illata egyébként iszonyatosan tetszik, kb 10 percig szagolgattam itthon... :D

Ezen kívül meg melltartókat vettem még, azt azért nem mutogatom, de mindenképpen szeretném megkérdezni, hogy én vagyok ennyire nyomorék, vagy másoknak is nagyon nehéz megfelelő melltartót találnia? Sima egyszínű feketét és fehéret kerestem, ehhez képest a tiritarka agyonmintás cuccokból volt egy rakat, de a legegyszerűbbekből alig.. És a papuccsal detto, keresek már hetek óta egy nem túl drága, de jól kinéző, kényelmes papucsot (utcára), ehhez képest vagy jól néz ki és kényelmetlen, vagy kényelmes, de csúnya.. Valami ötlet, hogy hol érdemes papucsot nézni? :]

Szóval túl sok dolgot nem vettem, de annál izgatottabban várom, milyenek lesznek az új termékek, ti próbáltátok már a Helia D gélt vagy az essence anti split lakkot?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot és kellemes estét. :]

12 megjegyzés:

  1. Én most Deichmannban láttam csini kis papucsokat, meg szandálokat, de nem mondom, hogy olcsók, viszont kényelmesnek tűnnek. Hmmm, Veszprémben én a cserhát félemeleten tavaly(?)előtt(?) nyílt kínaiban vettem 1 éve egy nagyon kényelmes szandált, talán 3500 Ft-ért. Ott általában csini lábbelik vannak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ezaz, hogy nem olcsók, arra meg főleg sajnálok pénzt kiadni, hogy a Kossuth utcán a porba szétmegy nyár végére :(

      Törlés
  2. az essence lakkot próbáltam, de sajnos nem vált be nekem. remélem te nagyobb sikerrel jársz vele. én most úgy vagyok, hogy több erősítőm is van, van ami lakk, van ami folyadék, de egyik sem az igazai, több hetes erősítő kúrát kéne tartanom (és ez nagyon nehéz).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Franc, szólhattál volna előbb :(
      Mondjuk én is eléggé meglepődtem, milyen sűrű..

      Törlés
    2. pedig volt is néhány hónapja poszt formában, hogy mik nem jöttek be :S
      de te leszel a kivétel és neked használni fog, figyeld meg! :)

      Törlés
    3. Esküszöm, nem rémlik, bár lehet csak megkevert, hogy ezek az essence lakkok hasonlóan néznek ki azért :D
      De úgy legyen :]

      Törlés
  3. Én is ezt a fedőlakkot használom és nagyon szeretem.
    Pont most kellett nekem is újra vennem,mert elfogyott.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De meglepődtem, a régi az el is tűnt? Vagy ugyanez csak rányomták, hogy ez a gyorsszárító? Mindenesetre eddig ugyanolyannak tűnik, mint a sima régi :]

      Törlés
  4. Fast dry BTGN? Meg kell vizsgálnom a helyi rossmann-t, mint meséltem reggel, a High Shine elfogyott, elindultam beszerezni az utánpótlást,aztán mindent vettem, csak azt nem.. .de meglesem ezt a verziót.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az egyik körmöm újra kellett lakkozzam, fekvés előtt fél órával történt meg, sehol egy lenyomat :P

      Törlés