2013. május 10., péntek

I love satin... nr 8 smink

Sziasztok!

A tegnapelőtti I love satin... nr 3 után előkerült a nr 8-as duó is, tegnap ezt használtam.
Meg megpróbáltam a kedvetekért egy kis mosolyt is előcsalni. :]

Természetes fényben:


Vakuval:


Használt termékek:

Mostanában leginkább azért sem volt smink a mosoly mellőzése mellett, mert elég egyszerá, barna-szürke vonalon mozgott a sminkelésem, viszont most megint kezd megjönni a kedvem a színekhez, remélem, így is marad. :]

Nektek hogy tetszik? Milyen színeket használtok a szemetekre mostanában? Szeretitek a lilát? Sok helyen olvasni, hogy fáradttá, karikássá teszi a szemeket a lila szín, szerintem ez egyáltalán nem igaz, sőt, bizonyos árnyalatai nagyon fel tudják dobni a tekintetet.

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

14 megjegyzés:

  1. De szép vagy *.* és a sminked is eszméletlen jó lett.o.o

    VálaszTörlés
  2. Én még nem próbáltam magamon lila szemhéjfestéket, de ha nem az egész szemhéjunkra visszük fel, nagyon szép dolgokat lehet kihozni belőle - monokli effektus nélkül.
    Jajj ezek a szemhéjduók neked lettek kitalálva! Komolyan, annyira tetszik rajtad :) Meg azért a kis mosolyt is jó látni, sokal szebb vagy így :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, meg szerintem ha sötét és világos lilát összedolgozunk inkább felüdíti a tekintetet, mint fáradttá teszi :]
      Köszönöm amúgy :$

      Törlés
  3. Nagyon tetszik rajtad!
    És mennyivel szebb vagy hogy mosolyogsz közben!
    (és ezzel nem azt mondom, hogy egyébként nem vagy szép! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Hát, próbálom összekaparni magam azért, de nem minden nap megy még :D

      Törlés
  4. Nagyon szép, jó látni, hogy mosolyogsz! :)

    VálaszTörlés
  5. Mosoly <3 Szép vagy és a smink nagyon-nagyon jól áll!

    VálaszTörlés
  6. Nekem is a lila a kedvencem, de Neked is nagyon jól áll. Mióta kontaktlencsés vagyok, szerencsére én is jobban élvezhetem a sminkelést Megérte váltanom

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Nálam egyelőre még jó ideig marad a szemüge szerintem :(

      Törlés