2013. május 8., szerda

I love satin... nr 3 smink

Sziasztok!

Bár mondhatni, kreatív vagyok az elnevezésekben, de bevallom, 1-1 sminknek már nehezen adok címet, ezért most a szemhéjpúder nevéről kapta a bejegyzés a címét.
Ez egy tavaly vásárolt Lovely - I love satin... szemhéjpúderduó, méghozzá a hármas számú, amit még leakciózva vettem és nagyon szeretem, de mostanában eléggé hanyagoltam szegényt, viszont tegnap előkerült és ismét sok lehetőséget látok benne.

Természetes fényben:


Vakuval:



Használt termékek:

Nagyon szép mindkét szín benne szerintem, de a sötétebb egészen különleges, olyan bronzos-ezüstös-olivás-meghatározhatatlan zöld, azt hiszem most erre leszek rákattanva.. :]

Nektek hogy tetszik? Van ilyen "I love satin..." szemhéjpúderetek a Lovely-tól? Ha igen, milyen és mennyire vagytok vele megelégedve? Nekem van még egy ilyenem világoslila-sötétlila párosításban, azzl szeretnétek sminket látni?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot mára!

16 megjegyzés:

  1. mosolyogj:) sosem láttalak még mosolyogni:/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig van pár mosolygós kép is, csak mostanában nem úgy jött össze, de a következő sminkes bejegyzésben közkívánatra lesz mosoly(nak mondható valami) is :P

      Törlés
  2. Nagyon szép lett! Többször láttam már nálad kis rúzsmintát. Nekem is sok van. Az olyan színekből amit tudom, hogy kevesebbet használok, mintát veszek. Olcsóbb és ez is sokáig elég nekem. :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Én Biától kaptam néhányat, aminek nagyon örülök pont emiatt, hogy van, amit nem vennék meg teljes méretben, mert az életben nem használnám el, így viszont jó, hogy van :]

      Törlés
  3. Gyönyörűen áll neked ez a szemfestés/szemhéjpúder *.* még ilyet! :)

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is jól áll Neked ez a szín - szép lett!
    A mosoly kicsit hiányzik, reméljük idővel újra visszatérnek majd a mosolygós képek ;-)
    Lovely-tól nincs szemhéjpúderem, mostanában a nagyobb palettákra vagyok rákattanva, így nem is tervezem, hogy veszek

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Én is mostanában inkább palettás lettem, de néha a lelkiismeretfurdalás miatt beletúrok a mono-duo szemhéjpúderes dobozkámba is :D
      A mosoly meg, dolgozom rajta, pláne mert mivel most még vékonyabb az arcom, ha komoly fejet vágok, még hosszúkásabb a fejem :D

      Törlés
  5. hú, ezt most nagyon eltaláltad. remek smink lett és remekül is áll! ;) ha tudnék ilyen szépen sminkelni biztosan kipróbálnám! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, el nem hiszed, ez milyen jól esik, köszi :]

      Törlés
  6. Csodás színek, csodás szín!!! :D
    Tetszik...:)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép lett, tetszik! :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép lett ez a smink!
    Nincsen ilyen típusú szemhéjpúderem, de a Lovely termékekkel
    nagyon jó barátságban vagyunk...kedvencem a mattító arc,-és testpúder amit én az arcom kontúrozására használok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Szerintem már jó ideje nem kapni őket.

      Törlés