2013. május 25., szombat

DIY Adventures - Virágok

Sziasztok!

A mostani témánk a virágok, be kell vallanom, sosem voltam oda a virágokért. Elvagyok velük, de inkább megtűröm, mint szeretem őket. Ennek szerintem legfőbb oka az, hogy nálam a tetőtérben sosem maradtak meg a virágok.


Sokat agyaltam, hogyan is hozzam össze ezt a témát, míg végül a lakkozás mellett döntöttem, körömmargarétán megcsináltam 6 virágos mintát.




Nem a legszebbek, nyilván ecsettel sokkal jobban kivitelezhető lenne, de most eszköz hiányában pontozót tudtam csak használni, az én kedvencem a 4.

Nektek melyik tetszik legjobban? Köszönöm a figyelmet, kellemes hétvégét!

Nézzetek be a többiekhez is:

és az ehavi vendég: Nóra

27 megjegyzés:

  1. Nekem is a 4. tetszik a legjobban :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, a 4. a legütősebb :) De a többi sem rossz!
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  3. A holos virágminta nagyon tetszik. Jó lenne majd egészben, a saját körmeiden is megnézni. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez most egy nem túl burkolt felhívás volt, hogy csináljam meg? :P

      Törlés
    2. szupi, szupi, szupíí!

      Törlés
  4. nekem az első kettő, de a többi is cuki. :)

    VálaszTörlés
  5. A 4. és az első 2 tetszik a legjobban, azok olyan kis aranyosak. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na jó, meggyőztetek, a 4.et meg fogom csinálni a saját körmömön :]

      Törlés
  6. A barna fehérrel nagyon tuti :)

    VálaszTörlés
  7. Nekem a legalsó mentás-bordó virágos a kedvencem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, mert nekem az tetszik legkevésbé :P

      Törlés
  8. Az 5.ik szuper! Az a mélybarna egyszerűen verhetetlen nálam :D

    VálaszTörlés
  9. Nekem az 1., 2., 4. a kedvencem, nagyon cukik :)

    VálaszTörlés
  10. A 2.,4.,5.,6. tettszik.
    Nagyon szépek lettek ügyi vagy biztos sok melód volt velük. :)
    A holografikus virágminta a legjobb én megnézném egészben, a saját körmeiden is. :)
    Van erről valami külön posztod is??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, igazából nagyon hamar elkészültem velük, meg a saját körmömön is, még nincs kint a bejegyzés, de holnap vagy holnapután kirakom :]

      Törlés
    2. Értem. Én biztos bénáztam volna vele egy darabig.
      Rendben várni fogom. :)

      Törlés