2013. május 2., csütörtök

Catrice - Glamazona Trendkiadás

Sziasztok!

Ismét egy Catrice trendkiadást hoztam Nektek, ami idén június-júliusra várható.
Sajna nem tudom, hogy nálunk is lehet-e majd kapni.

Absolute Eye Colour:


C01 - I Got The Flower!
C02 - Lime Heart Is Beating!
C03 - Jungle Treasure
C04 - cARMOURflage

Defining Blush:

C01 - I'm A Survivor
C02 - I Got The Flower!

Ultimate Nail Lacquer:

Crocodile Cracker - cARMOURflage



C01 - Dirty Liana
C02 - I Got The Flower!
C03 - I'm A Survivor
C04 - Lime Heart Is Beating!

Liquid Gold Topper:

Lip Colour Pen:


C01 - I Got The Flower!
C02 - I'm A Survivor

Őszintén szólva nem rossz, nem rossz, de a lakkok, amik tetszenek, hasonló színeket pont most kaptam, talán a krokis repedezős lakkra vagyok kíváncsi, bár azt szerintem nem használnám ki teljesen - vagyis előbb látnám inkább felkenve, hogy úgy milyen. :]
Még a rózsaszín Lip Colour Pen az, amire kíváncsibb lennék, mostanában egyre elterjedtebbek az ilyenek.

Nektek hogy tetszik? Mi az, amit szívesen megvennétek ebből a kollekcióból?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

8 megjegyzés:

  1. A Jungle Treasure szemhéjpúde tetszik (jellemző), illetve a krokis lakkra vagyok nagyon kíváncsi. Utóbbit valószínűleg én sem használnám ki, de még nincs ilyenem, főleg ezért a kíváncsiság :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szemhéjpúderen mért nem lepődtem meg? :P

      Törlés
  2. Nem is tudom.. egyik sem rossz, de nem érzem egyiknél sem azt, hogy mindenáron kell. Esetleg a szájceruzákat kipróbálnám :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én már jó ideje sokszor így vagyok az ilyen kiadásoknál :S

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Ilyenkor mindig nyugtatom magam, hogy legalább nem "kell" költenem :D

      Törlés