2013. május 9., csütörtök

Áprilisban elhasználtam

Sziasztok!

Kissé késve, de meghoztam az áprilisban elhasznált termékeket is.
Illetve két dolog lemaradt a képről, de írok azokról is majd. :]


- Balea Guava tusfürdő: Ezt is még a nagy tusivásárlás alkalmával szereztem be, egyszerűen imádtam, annyira finom volt az illata, és még zuhanyzás/fürdés után 1-2 órával is éreztem magamon. Azt nem mondom, hogy hú de tápláló vagy ápoló hatása volt, de nálam nem is követelmény ez egy tusfürdőtől, inkább csak annyi, hogy ne szárítson, eddig egyetlen Balea tusinál sem vettem észre ezt, ahogy ennél sem, szóval szerintem fog még ilyen landolni a fürdőnkben.

Garnier Mineral Clean Sensation dezodor: Ezt már lassan egy éve használom, eddig nagyon szerettem, még van egy flakonnal, de lassan szerintem váltanom kéne, mert már nem annyira erőteljes a hatása, mint eleinte.

- Rival de Loop Clear-up Strips: Ebben 3 csík volt, ez ilyen kis mitesszereltávolító tapasz, szeretnék majd egy külön tesztet írni, így elöljáróban annyit mondanék róla, hogy még erősen gondolkozom, hogy vegyek-e még belőle vagy sem.

face food lehúzható narancsos arcmaszk: A terméknévre kattintva láthatjátok is a tesztet, amit nemrég írtam róla. 2 db van egyben, mindkettőt áprilisban használtam el, valószínűleg fogok még venni belőle, de előbb szépen kipróbálgatom a többi féle face food maszkot is. :]

- face food iszappakolás tengeri ásványokkal: Ebből csak az egyiket használtam el áprilisban, az előzőt még márciusban használtam el, szeretnék róla is részletesebben írni majd, de ugyanaz vonatkozik rá, mint az előbbire, hogy szép sorban kipróbálom mindet, és az alapján lesz szerintem a fix "kedvenc".

- Playboy tusfürdőminta: Ez még a DM csomagban volt, egy fürdésre elegendő anyag volt benne, engem nem igazán hozott lázba, mert túl erős számomra az illata, így nem is bánom, hogy csak egy alkalomra való volt benne.

- Signal Deep Fresh fogkrém: A szokásos, ezt is akartam megvenni, de egy ideje már csak a "tesóját" látom, így most a kék változatot használom, az sem rossz, de ennek jobb az "íze". (Ezt hogy mondják? Mert ugye nem eszem meg, de értitek.. :D)

- Garnier BB Krém: Sokáig húztam-halasztottam a végleges elfogyasztását, mert az volt bennem, hogy mi lesz, ha elfogy és pont azt támadna kedvem használni, de végül csak elfogyott múlt hónapban. Nem rossz, szerettem, de mostanában tuti nem veszem meg újra, mivel van még az olajmentes Garnier BB-ben is, illetve ezek mellett van egy essence és egy Lovely BB Krémem is.

- Vichy LiftActiv krémminta: A Garnier ExfoBrusher után használtam/használom, mivel elég sok arckrém mintám van most, ezeket használom utána, ebből eddig ezt az egyet használtam el, így még nincs túl hiteles véleményem róla, de eddig nem tűnik rossznak, ha elhasználtam a többit is, mindenképpen összefoglalom róla a gondolataim.

- Rene Furterer Volumea balzsam minta: Erről is szeretnék majd egy külön bejegyzést írni, igaz, csak minta, de nekem ez 6 hajmosás erejéig elég volt, és ki fogom fejteni majd a véleményemet róla kicsit bővebben, elöljáróban annyit mondanék, hogy nagyon tetszik, de sajnálnék kiadni rá annyi pénzt, amennyibe kerül a normál méret.

- essence btgn fedőlakk: Imádtam, imádom, ez már a második adag volt, ezt szó szerint addig használtam, míg már "kanalazni" kellett, sokan azt mondják, hogy már a felénél elkezd sűrűsödni, nekem most ott kezdett el, amikor már alig ért bele az ecset, és úgy is hamar száradt, egyszerűen imádom, hogy fél órán belül akár alhattok is, nem lesz lenyomatos, nem sérül. Újra akartam venni,de csak "fast dry" és "high gloss" változatban láttam, így most előbbit vettem meg helyette.

- essence 24/7 alaplakk: Ez is olyan, amit addig használtam, míg az ecset már le sem ért, nagyon megszerettem, mert egyrészt kiegyenlíti a köröm egyenetlenségeit, másrészt pedig tartósabb vele a lakkozás, emellett pedig az olyan lakkok, amik esetleg beszíneznék a körmöt, a használata mellett nem fogják be az ember körmét. (Egyébként remek módszer erre a meleg víz+szódabikarbónás áztatás, gyönyörűen eltünteti a színt a körömről, ha a lemosó nem tenné meg)

És ami most jön, az lemaradt a képről.

- Isana körömlakklemosó: Ez csak azért maradt le, mert a pumpás lakklemosó adagolóba öntögettem át, így el is feledkeztem róla, de a mai napig ez a kedvenc lakklemosóm, most van itthon a Floren lakklemosóból, így azt használom el, de mindenképpen visszatérek majd az Isana-hoz.

- L'Oreal Mythic Oil sampon és balzsamminta: Ezt még a L'Oreal facebookos nőnapi játékán nyertem, a szalonban használtam el vendégen, tetszett Neki is és nekem is az illata is és a hatása is, bár egyetlen alkalom nem elegendő egy sampon vagy balzsam megítélésére, hajfestés után használtuk és nagyon finom selymes, puha, könnyen fésülhető lett tőle a haj.

Ti használtátok/használjátok valamelyiket ezek közül? Ha igen, mi a véleményetek róla/róluk? Ha még nem, mi az, amit szeretnétek kipróbálni?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

4 megjegyzés:

  1. A Balea tusfürdőket én is nagyon szeretem :) jelenleg a csokis-fügéset 'fogyasztom', de még van belőle egy tartalék.
    Az Isana körömlakklemosó pedig nálam is örök kedvenc :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem még a mandulás-cserisből van, de áhh, imádtam mindkettőt, úgy bánom, hogy limitáltak :(

      Törlés
  2. 24/7 nagyon jó alaplakk. Tökre sokáig használtam♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is elég régóta használom, és nagyon szeretem :]

      Törlés