2013. május 26., vasárnap

andthatswhoiam XVII.

Sziasztok!

Ismét eljött a vasárnap, így hozom a szokásos vasárnapi bejegyzést.


Ha valakit makacsnak lehet mondani, hát engem igen, bár még az "egészséges" határon belül. Azt szoktam mondani, ha valaki makacs, jó dolog, de ez egy határon túl visszaüthet az illetőre. Azt hiszem, még ezen a határon belül van nálam a dolog.. :]


Amennyire nem szerettem régen a rúzsokat, az elmúlt kb. fél évben annyira megszerettem.


Bár ha éjjel esik az eső, zavar a tetőablak miatt, de amúgy szeretem az esőt, kint állni és hallgatni, vagy bentről nézni, nagyon meg tud nyugtatni.


Szeretem a csokit, bár mostanában a sós dolgokért vagyok inkább oda, de azért a csokiról nem bírnék lemondani szerintem.


A régi Cartoon Network-öt nagyon szerettem, bár a Nickelodeon-t még jobban, a mai napig képes lennék nézni őket. :]

Rátok igaz valamelyik ezek közül?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

12 megjegyzés:

  1. Én imádom az esti esőt, vihart, legjobb :)
    A régi cartoon network tényleg nagyon jó volt, ovis-általános iskolás koromban milyen jó volt 'angolt tanulni' belőle ^^ a Nickelodeon meg, azt hiszem, függő voltam.. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekünk csak pár éve lett CN-ünk, előtte Nickelodeon volt, azt még jobban imádtam :D

      Törlés
  2. CN fan voltam a tesómmal. Imádtuk. Bár sokakkal ellentétbe, mi nem tanultunk meg tőle németül :D Sajnos :D

    VálaszTörlés
  3. Jaj a jó kis régi rajzfilmek. :D Mostanában olyan ökörségek tudnak néha lenni a rajzfilmekben...
    Mi minden reggel RTL-t nézük reggeli, és készülődés közben. Mostanában transformers és tininindzsa teknősök szoktak menni. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ja, nem is értelmesek meg olyan elég erőszakosak is. Én reggel vagy zenét hallgatok vagy valami mesét/sorozatot nézek, híradót egyszerűen nem vagyok hajlandó..

      Törlés
  4. Csoki. :3 A régi CN-t én is szerettem, sok mesét néztem rajta. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondanám, hogy a csokit nem lehet nem szeretni, de az egyik barátnőm utálja :D

      Törlés
  5. Én is makacs vagyok, és CSOKIIIIIIIIIIIIIIIIII! :-)

    VálaszTörlés