2013. május 19., vasárnap

andthatswhoiam XVII.

Sziasztok!

Ismét vasárnap, így jövök az andthatswhoiam sorozat következő részével.


Sosem követtem így szó szerint a trendeket, mindig azt vallottam, hogy hiába a trapéz naci a divat, ha valakinek nem áll jól, vagy hiába az év slágere egy adott típusú ékszer, ha valakinek egyszerűen nem tetszik/nem megy a stílusához. Jobban szeretem, ha valakinek megvan a maga stílusa.


Régebben nagyon megszerettem a Született Feleségeket, aztán ez alábbhagyott egy idő után, aztán újra elkezdtem nézni, de elég sok dologról lemaradtam addigra, ezért most újra elkezdtem, az elejétől.


Nagy általánosságban tudom, mit akarok, de vannak időszakaim, amikor nem tudom, mit akarok, de azt nagyon. Most is épp ilyen időszak van, remélem, hamar elmúlik, mert nem szeretem. :D


Utálok egyedül lenni a gondolataimmal, ezen nincs mit magyarázni szerintem, mivel folyamatosan gondolkozom, kattognak a fogaskerekek és nem tudom leállítani, ha egyedül is vagyok, mert szeretek egyedül lenni, le kell foglaljam magam valamivel.


Általában semmit nem tudok az aktuális hírekről/politikáról, híradót nem is igazán szeretek nézni, újságot sem nagyon szoktam, persze a neten szalagcímekbe bele lehet futni, de általában nem is kattintok rájuk, a fodrászatban szoktam még  átfutni a pletykalapokat, de inkább csak átlapozom, minthogy el is olvassam, mert sosem arról szól a leírt történet, ami a címben szerepel..

Rátok igaz valamelyik?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

15 megjegyzés:

  1. Divatról egyet értek veled, és én is szerettem/szeretem a született feleségeket :)
    A híreket én sem szoktam olvasni, csak nagyon ritkán.
    Neked is szép napot!
    http://tuttiigiornidelconsiglidiunadonna.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Jesszus, majdnem ugyanezeket válogattam össze jövő hétre!
    Én is mostanában kezdtem el újranézni a Született Feleségeket :D
    A híradótól eltiltottam magam, semmi pozitívat nem tudnak mondani, a vérfürdőre meg a természeti katasztrófákra meg nincs szükségem, csak lehúzza a hangulatomat. A divatot sem követem, illetve nem minden áron, ha nem érzem jól magam egy ruhában, lehet a szezon nagy durranása, akkor sem veszem meg. Próbálok inkább olyan darabokat venni, amiket éveken át hordhatok, nincs szívem pénzt kiadni olyan ruhákra, amik tuti kimennek a divatból pár hónap múlva.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez telepátiaaaaaaaa :D (Feketék fehéren :D )
      Hát ja, én inkább nézek mesét reggel, mint híradót :D

      Törlés
  3. Született feleségek ♥
    úgyanez a divattal és hírekkel.egyszerűen hidegen hagy.

    VálaszTörlés
  4. Mindegyik abszolút igaz rám is! Szeretem a divatot és valamennyire követem is, de sosem vettem volna pl. wedge sneakerst, mert egyszerűen szerintem ronda! Elaludni pedig csak akkor tudok, ha már hullára kidőltem, különben folyamatosan kattog az agyam felesleges dolgokon...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én azt utálom, amikor még álmomban is :DD

      Törlés
  5. ó a nem tudom mit akarok, de azt nagyon érzés nekem is megvan. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondjuk szerintem a lányoknál 99%ban megvan :D

      Törlés
  6. - Divatot én sem követem, amit tetszik felveszem ami nem nem :)
    - Született feleségeket mindent láttam amikor a Tv-be leadták.
    - Újabban én is kattogok minden félén, ha egyedül vagyok, sokszor hülyeségeken ...
    - Híreket én se követek, politikához nem is értek, neten sem olvasgatok ilyesmiket, max ha valaki felhívja valamire a figyelmemet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na a politikához sosem értettem, meg szerintem sokan nem, szóval nem is hagynám, hogy "bárki" szavazzon.. :D

      Törlés