2013. május 12., vasárnap

andthatswhoiam XVI.

Sziasztok!

Ma is hozom a már-már szokásosnak mondható vasárnapi andthatswhoiam-es képes adagot. :]


Az elsővel szerintem senkinek nem mondtam újdonságot.. Az elmúlt kb 10 évben szerintem egy kezemen meg tudnám számolni, hányszor voltam úgy, hogy több, mint 6 órán át nem volt kilakkozva a körmöm. Nem csúnyák a körmeim meg semmi ilyesmi, de mindig is szerettem, ha színes, vagy éppen csak sima fekete, stb. Mondjuk most jutottam arra a szintre, hogy van kb 100 lakkom (annyi azért talán nincsen, maximum minden fedőlakkal, nyomdázóssal ilyesmikkel), és néha gondot okoz a "túl nagy" választék.. :D


Az ékszerekkel is így vagyok, viszonylag sok van, de még az egészséges határokon belül, viszont én sokáig csak ezüst dolgokat hordtam, bizsut nem, de aztán csak beleszerettem a bizsukba is, és mivel olcsóbbak, könnyebben elcsábultam, viszont a napok 90%-ában a "fix" ezüst ékszereimet szoktam hordani még mindig.


Erről is volt már szó, túl sokat gondolkozom, kattogok, hiába nem akarok, szerintem így születtem vagy én nem tudom, de egyszerűen nem tudom kikapcsolni az agyam.


Mindig szerettem volna valamilyen hangszeren játszani, leginkább talán gitározni, de valahogy sosem vitt rá a lélek, annyira szerintem nem szeretnék, hogy "megküzdjek" érte.. :D


Empatikus vagyok, sajna sokszor túlzottan is, nagyon magamra tudom venni mások problémáját és még azon is agyalni a sajátjaim mellett.

Rátok igaz valamelyik? Gondolom az első kettő sokatokra. ;]

Köszönöm a figyelmet, kellemes délutánt.

16 megjegyzés:

  1. Igen. :) Az első kettő. :P Meg a gitározós dolog is. Van is gitárom, meg el is kezdtem tanulgatni, de nehezen nyílnak meg az ujjaim, és nem érem el húrokat. Az összeset.
    De bugyutább dolgokat el tudok játszani, meg tudok tabot olvasni. :) Kottát nem. :D Sose tudtam. Mindig ki kellett számolnom, hogy melyik hang hol van, nekem gyötrelem a szolmilázálás. Az akkordozástól meg a hideg kiráz. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne is mondd, a hajszárítót sem tudom meg a kefét egyszerre egy kézben fogni, mert nem érem át... :D
      Én sem tudtam sosem kottát olvasni meg ilyeneket, ezért is mondom, hogy valószínűleg annyira mégsem akarhatom.. :D

      Törlés
  2. Az utolsó három igaz rám is. K tanult zongorázni évekig, zeneiskolában, aztán autodidakta módon megtanult gitározni, most pedig hegedülni tanul, kééész, nagyon irigylem emiatt :) Én még furulyázni sem tudok, mert a girnyó kisujjam nem éri el az alsó lyukat. Zongorázni tanítgatott K, de mindez kb. 1 hónapig tartott, feladtam...:S. Empatikus vagyok. Nagyon a szívemen tudom viselni mások sorsát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a dob tetszik még nagyon (meglepő... T. dobol egyébként...), de ahhoz aztán az ég világon semmi tehetségem. :D
      Zongorázni meg annyit, hogy kiskoromban a kis játékzongorán a bociboci tarkát el tudtam játszani és ennyi :D

      Törlés
  3. Bár az elsőn biztosan meg fogsz lepődni :-D, de mindegyik igaz, kivéve a hangszeres, az szerencsére megvan. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Áh, az elsőt nem is gondoltam volna Rólad :O :DD

      Törlés
  4. a körömlakk és az ékszerek nálam is így vannak!!!

    VálaszTörlés
  5. lakk mánia :D na, az nálam is megvan. az ékszereket én leginkább nyáron preferálom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meglepő :P
      Én csak annyiból nem, hogy utálom, mikor beizzad alatta a bőröm :(

      Törlés
  6. ó a gondolkozás. az nekem is sok gondot okoz. főleg éjszakánként. :/

    VálaszTörlés
  7. Igazából mind igaz rám, de az első kettő nagyon-nagyon. :D

    VálaszTörlés
  8. Az első annyira nem is, nagyon sokáig nem lakkoztam a körmeimet, mostanában kaptam csak igazán rá. :D Viszont a többi (a másodikról nem is beszélve) abszolút igazak rám is. :))

    VálaszTörlés