2013. május 5., vasárnap

andthatswhoiam XV.

Sziasztok!

Ismét jelentkezem a vasárnapi képes-sztoris bejegyzéssel.


Mai napig imádok bubitfújni, az idősebb tesóm lányának van egy ilyen nagyon nagy bubifújója, nyáron sokszor kiülünk a kertbe, és szinte összeveszünk, hogy ki fújjon éppen. :D


Ez úgy nagy általánosságban igaz rám, az elmúlt pár hétben meg főleg, mert elég sok sorozatot és filmet nézek, és azt az ágyból szoktam. Azért remélem, lesz ez még így se. :]


Néha nagyon tudok nosztalgiázni, régi sztorik, képek, zenék, szeretem végiggondolni, hogy milyen voltam évekkel ezelőtt, és az emberek, akik körülvesznek/vettek akkor.


Ez sem újdonság, imádom a South Parkot, az új részeket is, de a régiekben olyan "örök igazságok" voltak, az újabbakban pedig inkább aktuális dolgok. Cartman pedig a legnagyobb paraszt a világon, de annyira hülye, hogy nem lehet nem szeretni..


Nagyon szeretem a rókákat, a házunk rét alatt van, így többször láttam már itt a közelben is rókákat, bár legtöbbször úgy, hogy én az erkélyen voltam, a róka meg kerítésen kívül, de nagyon szépek szerintem és olyan kis okos pofájuk van. :]

Rátok igaz valamelyik?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

10 megjegyzés:

  1. Mind pipa. A buborékmániát nem sokan értik meg, úgyhogy ennek külön örülök :-.)

    VálaszTörlés
  2. A rókákat nem kimondottan kedvelem, de a többi igaz rám is. :)

    Díjat kaptál tőlem! :) (Nem látszik hány feliratkozód van, de a szabályok nem szólnak arra az esetre, ha nem tudom a feliratkozóid számát... :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm :]
      Elvileg itt az oldalsávban mutatnia kéne :O

      Törlés
  3. mindegyik igaz rám is, kivétel az utolsó. :)

    VálaszTörlés
  4. - Kb hetente veszem a bubikat, mivel Kyra is imádja :)
    - Újabban csak alvásra használom az ágyat, de régebben képes voltam egész nap benne feküdni :$
    - Szeretek nosztalgiázni, anyáéknál néha bemegyek a (régi) szobámba, kinyitom a "lomos szekrényt" és nézegetem a régen összegyűjtött kincseket, órai levelezéseket, puskákat, minden féle kis lim-lomot, fotókat ...stb, de szeretek régi történeteket is mesélni másnak, pasikról, bnőkről, gyerekkori emlékekről ...
    - South Park nálunk is nagy kedvenc :)
    - A rókák iránt nincsenek elfojtott érzelmeim :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lomos szekrény ez jó :D
      Az enyém sem elfojtott :P

      Törlés
  5. Az első három rám is igaz! Régen csakis az ágyban tanultam, ettem, filmeztem, valahogy az volt a kedvenc helyem (na jó, még ma is)! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nincs is jobb az ember saját ágyánál :D

      Törlés