2013. április 25., csütörtök

Smink az újdonságokkal

Sziasztok!

A Biától nyert Avonos dolgokat és az iparfumeria-s csomag zöldes-lilás szemhéjpúdereivel készítettem ezt a sminket, viszonylag visszafogott lett, de azért mégis látszik, hogy van valami rajtam. 

Természetes fényben:


Vakuval:


Használt termékek:

A pirosító valami meseszép élőben, és a rúzs is nagyon tetszik, eleinte féltem kicsit, mert olyan "jeges" fénye van, de felkenve már tetszik az is szerencsére, szóval Bia nagyon tud, testre szabott csomag volt. :]

Nektek hogy tetszik? Szoktatok zöldet és lilát használni egy szemsminken belül?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

4 megjegyzés:

  1. Szépek a szinek de nekem kicsit halvanynak tűnik.
    De javits ki ha tévedek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tévedsz, én is meglepődtem, mert ott a kis palettában meg elég élénknek tűnnek,

      Törlés
  2. Nekem tetszik :) Egy ilyen hangsúlyos rúzshoz pont ilyen visszafogott szemsmink dukál :)

    VálaszTörlés