2013. április 17., szerda

Smink az új MUA Shade 3 rúzshoz

Sziasztok!

Már egy ideje ígérgettem, hogy megmutatom élesben is ezt a rúzst, de ez olyan szín számomra, amihez egy picit visszafogottabb, natúrabb szemsminket preferálok, meg ugye a rossz idő miatt nem is nyúltam igazán az ilyen élénk színekhez, de tegnap végre ennek is eljött az ideje.
Magát a szemsminket szerintem már láthattátok is, a szintén MUA, Undressed paletta matt színeit használtam hozzá. És kivételesen még szemügés képek is készültek.

Természetes fényben:



Vakuval:



Használt termékek:

Amennyire féltem eleinte erősebb rúzsokat használni, most úgy megszerettem, ez a pink pedig amennyire nem volt az én színem, annyira a szívemhez nőtt, bár nem sok különbség van e között és a régi Shade 3 rúzs között, mégis különbözőek, az előbbit egyébként ITT láthattátok már pl.

Nektek hogy tetszik? Szoktatok hasonló színű, vagy élénkebb rúzsokat használni?
Milyen szemsminkkel tudnátok még elképzelni?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

12 megjegyzés:

  1. Nem illik káromkodni más blogján, de ugye tudod milyen jelzőkkel illetném ezt a rúzst? :D Isteni színe van, nagyon jól áll Neked, tessék csak bátran használni. Egyébként én is ezt preferálom, élénk rúzshoz "nem is sminkeltem" - szemek, esetleg picit sötétebb barnával, amúgy meg tudod h az ilyen durva színű rúzsoktól elalélok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dinka :DD
      Sejtem :P
      Hát igen, még max valami bőrszín/rózsaszín kombóhoz megy, vagy esetleg kicsit tompítva a színét nem túl erős szemhez :]

      Törlés
  2. Tényleg nagyon jól áll a szín♥
    A szemüveges kép nagyon vagány♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]Pedig nagyon nem vagyok oda érte ám :$

      Törlés
  3. Imádom ezt a színt. :) Nagyon jól áll!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép szín, jól áll :)

    VálaszTörlés
  5. Váó, ez igazán nőcis, nagyon bejön. Annyira jó színe van a rúzsnak :o

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, örülök, hogy tetszik :]
      Mellesleg az áruk is nagyon barátságos, nagyon bánom, hogy nálunk nem kapni :(

      Törlés
  6. Ez a smink így pont tökéletes :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, aranyos vagy :]
      Jó helyre került ;]

      Törlés