2013. április 22., hétfő

Nyereményem Biától

Sziasztok!

Biánál nyertem ezt a kis Avon csomagot, szerencsére ma ideért egyben, nagyon örülök nekik. :]


Kaptam kis levelet is hozzá, ennek külön örülök, bár általában, ha csomagot küldünk egymásnak, írni is szoktunk. :]

A lakk, a rúzs, a pirosító és a spirál volt maga a nyeremény tárgya, Bia pedig olyan kedves, hogy küldött két parfümmintát és egy rúzsmintát is, utóbbi gyönyörű színű. A sarokreszelőt pedig én kértem, de ezzel küldte el, szóval gondoltam, hozzácsapom.



Nagyon szépek képen is dolgok, de a pirosító és a lakk valami eszméletlen szép, hasonló rúzsom még nem volt, de egészen tetszik magamon az is.

Melyikre vagytok legkíváncsibbak? Meg is van esetleg valamelyik termék? Ha igen, mi a véleményetek róla?

Köszönöm a figyelmet, további kellemes napot!

15 megjegyzés:

  1. A lakkért esz a fene :) Gratula :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, tény és való, hogy meseszép :P

      Törlés
  2. A pirosítóról szívesen olvasnék nálad :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Holnap fel is avatom, remélem sikerül képet is csinálni majd :]

      Törlés
  3. A pirosító és a lakk csodásak, kíváncsi vagyok a tesztre róluk. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az tuti, hogy nem mindennapi színek :P

      Törlés
  4. Gratu! Mindre kíváncsi vagyok :)

    VálaszTörlés
  5. Gratula itt is!
    A lakkra és a pirosítóra vagyok nagyon kíváncsi :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt is köszi :]
      A lakkot már fel is avattam :$

      Törlés
  6. Mindenevő vagyok. :D Szóval jöhet mindenről kis teszt. :P :):):)

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok :) A pirosítóra vagyok leginkább kíváncsi :)

    VálaszTörlés