2013. április 15., hétfő

NIVEA Zuhanyzás Közbeni Testápoló

Sziasztok!

A Nivea két zuhanyzás közbeni testápoló termékkel rukkolt elő, ismételten nem szeretnék csak egy bemásolt szöveget idebiggyeszteni, inkább leírom, mit ígér, és hogy mi a saját véleményem erről így próba nélkül.

Tény és való, hogy sokszor én is elhanyagolom a testápolózást, ennek legfőbb oka az, hogy utálom, ha "valamilyen" a bőröm, ha érzem, hogy be van kenve, stb. Általában ha van egy új testápolóm, eleinte serényen kenegetem magam, aztán egyre ritkábban, szerencsére nem annyira száraz a bőröm, de akadnak olyan napok is, mikor szinte kiált azért, hogy kenjem be. Másrészt viszont ha mondjuk reggel zuhanyzok, nem mindig lenne időm sem megvárni, hogy beszívódjon a bőrömbe, és még úgy is sokszor zavar, ha felhúzom a nadrágot, hiába szívta már be a bőröm, mégis érzem valamennyire.

Ez a termék, vagyis termékek ezt könnyítik meg elvileg, a használatuk pedig egyszerű, a sima tusfürdővel való tusolás után a zuhanyzás közbeni testápolót is kenjük fel, majd öblítsük le, és kész is.
A felvitel után a víz aktiválja a hidratálót és azonnal beszívódik a nedves bőrbe, tápláló és ápoló filmréteget képezve, ragadós érzés nélkül.

Normál bőrre

Száraz bőrre

Két méretben kaphatóak, a 250 ml-es ára 1399 Ft, míg az 500 ml-es ára 1899 Ft.

Bevallom őszintén, nagyon érdekel, de kicsit szkeptikus vagyok, mert nekem sosem jöttek be az ilyen 2in1 sampon-balzsamok sem, illetve ami nekem nem szimpatikus így leírva az a "filmréteget képez a bőrön" dolog. Mindenesetre érdekesen hangzik, és talán egyszer még ki is próbálom.

Nektek mi a véleményetek erről?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

8 megjegyzés:

  1. tök jó hogy írtál erről a termékről, nagyon kíváncsi vagyok már rá. Mikortól lehet kapni az üzletekben?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajna nem tudom pontosan, de szerintem hamarosan már kint lesz a drogériákban.

      Törlés
  2. Most dobtam ki kb 10 flakon testápolót, volt ami már 5 éve lejárt, de sajnáltam kidobni, mert alig hiányzott belőle ... egy szó mint száz, soha nem voltam az a testápolós fajta, szerintem életemben 2 flakont nem használtam még el összesen, de lehet 1et sem :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennyire azért nem állok rosszul, de pl volt a ziaja kakaóvajas tusija, amit hiába imádtam, folyamatosan begyulladt tőle a bőröm, meg egy kókuszos Balea még 1 éve kb, így talán ez a kettő volt, ami kidobásra került.

      Törlés
  3. Ez a filmréteget képez nekem se tetszik. :S Alapból vannak olyan tusfürdők, amik ilyen nyálkás réteget hagynak maguk után. Utálom. A másik, ami olyan masszív testápoló, hogy a következő zuhanyzásnál olyan, mintha hámlana a bőröm vagy nyálkás béka lennék. Egyébként ez a zuhanyzós testápoló ha ilyen kombó tuti kihagyom. Elég drága is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj azt én is nagyon utálom, szerencsére amit most használok (kis túlzással.. :D) Balea az nem ilyen :)
      Mondjuk tény, hogy nem olcsó :S

      Törlés
  4. Én szivesen kipróbálnám, érdekesen hangzik :) Persze lehet hogy annyira nem jönne be, de vonzanak az érdekes termékek :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem is leginkább a kíváncsiság mozgat :]

      Törlés