2013. április 3., szerda

Miss Sporty Lasting Color lakk - 251 - TESZT

Sziasztok!

Már jó rég megvan ez a lakk is, de még csak most jutottam el a teszt megírásához, mert mindig jött valami más, amiről írhatnék, így most a régebbiek kerülnek újra előtérbe. :]


Csomagolás: A Miss Sportytól megszokott, szögletes aljú, de gömböc testű üveg, semmi extra, de nekem tetszik.


A kupak egyszerű sötétkék, egy fehér matricával, amin az információk találhatóak, illetve egy átlátszóval, amin a magyar szöveg található, miszerint akár 7 napig tart a lakk a körmünkön, és akár egy ecsetvonással kivitelezhető a köröm lakkozása.



Nyak: Teljesen jó, nem túl pici a nyílás az ecsethez képest.


Ecset: Lekerekített, kissé széles ecset, emiatt is írtam az előbb, hogy ehhez viszonyítva jó az üveg nyaka is, vékonyabb ecsethez már nem lenne ilyen jó. Természetesen azért nem egy ecsetvonás a lakkozás, de meglepően jól lehet dolgozni vele.

Tartalma: 7 ml

Állag: Kissé sűrű, de nagyon szépen terül a körmökön.

Használhatóság: Szépen lehet vele dolgozni, már egy rétegben is szinte tökéletesen fed, és remek a körömnyomdázáshoz is, hamar szárad.

Tartósság: Bár 7 napot nem bírna ki szerintem azért, de 4-5 napot simán kibír (alap- és fedőlakkal).

Ár: Kb 600 Ft

Beszerezhetőség: Rossmann


Szín, pigmentáltság: Nagyon szép metálos világos barna, nem túl feltűnő, de mégis különleges szerintem, és mint már mondtam, elég pigmentált.

Összességében véve örülök, hogy hozzám került ez a lakk, magamtól nem biztos, hogy megvettem volna, már nagyon régen vettem Miss Sporty lakkot (a 3 Metal Flipen kívül), mert annyira nem voltam megelégedve velük egy idő után, de ez nagyon pozitív csalódás volt.

Nektek hogy tetszik? Szeretitek a hasonló színű lakkokat? Esetleg meg is van ez a lakk? Ha igen, mi a véleményetek róla?

Köszönöm a figyelmet, további kellemes napot!

10 megjegyzés:

  1. szèp kis szine van.èn ezekkel a lakkokkal nem vagyok pedig kibèkulve.anno volt miss sporty lakkom ès nem vàlt be. igaz règen volt azota lehet jobbak nem tudom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még kb 10 éve imádtam őket, aztán kiábrándultam belőlük, azóta ez az első, de nagyon bevált :]

      Törlés
  2. Miss sporty lakkokkal én se vagyok nagy barátságban, volt néhány rossz tapasztalatom velük. Bár annak már jó pár éve,de mégis!
    Jelenleg egyetlen egy van,az is a Dm zsákbamacskás pontbeváltáskor kaptam.
    Elhasználtam.... nyaklánc festésre :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nagyon régen imádtam, aztán nem voltam megelégedve velük, és sosem vitt rá a lélek, hogy vegyek magamtól (kivéve a MF lakkokat :D)

      Törlés
  3. Én sem merek sporty lakkot venni egy jó ideje...kb semennyire nem váltak be. Ennek a színe nagyon klassz,lehet inkább nézek más hasonló árnyalatot ami nem miss sporty: D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó sajnálom :(
      Ez a példány kifejezetten jól sikerült :]

      Törlés