2013. április 24., szerda

Margaréta VII.

Sziasztok!

Újabb margarétát pingáltam ki, össze-vissza, ami éppen eszembe jutott, leginkább csillámos és töredezős lakkok kerültek a simákra, illetve az OPI Liquid Sand lakkjai "díszítési céllal".

Természetes fényben:

Vakuval:

Most sem írtam külön listát, hogy mit használtam, de ha valakit valami érdekel, szívesen válaszolok.
Komolyan mondom, egész megtetszettek így sima lakkon díszként az OPI lakkok. Nektek hogy tetszenek? Melyik tetszik legjobban/legkevésbé?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

10 megjegyzés:

  1. Az alsók nagyon tetszenek, tök jó, hogy a csillámos lakk csak csíkokban van, nem az egész körmön, erre én miért nem gondoltam eddig? MEg tényleg nem láttam még ilyet :D Egyedül a repedezős lakkok nem jöttek be, csak az elején, amikor boltokba kerültek, de nem vettem egyet sem és már nem is fogok szerintem. A többi viszont nagyon jó! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      A repedezősökkel én is hadilábon állok, inkább csak ilyen kis felületen szeretem, mint a fehér lakkon (vagy még kisebben.. :D)

      Törlés
  2. biztos írtad már, de pontosan honnan szoktál ilyen margarétát rendelni? nekem is kell:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. E-bay-ről rendeltem kétszer eddig ilyen 10 darabosat, lehet kapni korrekt darabokat jó áron, ilyen 4-500 Ft között. :]

      Törlés
  3. a liquid sand lakk a piroson egyszerűen...hát nagyon jóóóóóóó! *.* a többin is de imádom a pirosat, ezért elfogult vagyok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik :]
      Én is imádtam a pirosat, de valahogy elmaradtak ruhatárban és lakkokban is a piros cuccok, de most kezdenek visszakúszni :]

      Törlés
  4. A fekete-fehértől jobbra haladva a kékkel bezárólag tetszik legjobban :)

    VálaszTörlés
  5. nagyon szép mind, de tényleg a legjobbak az opi lakkok a sima lakkokon. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, úgy látszik ez mindenkinek tetszik :]

      Törlés