2013. április 8., hétfő

Margaréta VI.

Sziasztok!

Újabb margarétával szórakoztattam el magam, meg azóta már még egyet telekenegettem, menthetetlen vagyok, szerintem életem végéig elkenegetném ezeket a kis kerekeket.. :]


Ezen most nem lesz semmi extra, meg minta meg ilyesmik, csak kipróbáltam néhány lakkot fekete és fehér alapon, külön kis listát nem írok róluk, de ha valakit érdekel, melyik lakk melyik, szóljon nyugodtan.

Természetes fényben:

Vakuval:

Amint az látszik is a képeken, élőben pedig még inkább, hogy majdnem mindegyik lakk sokkal szebben mutat fekete alapon, mint fehéren, ami nem fedőlakk kifejezetten, csak "vizesebb", az főként.

Ti szoktátok fekete vagy fehér alapra használni a kevésbé erős fedésű lakkjaitokat?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

6 megjegyzés:

  1. Ő az:
    http://craptrashvilaga.blogspot.hu/2012/07/lovely-wonder-nails-color-collection-nr.html

    VálaszTörlés
  2. gyönyörű színvilág :) kedvem támadt lakkozgatni :D

    VálaszTörlés
  3. Két óra magasságában azon a fekete alapon milyen smaragdos fedőlakk van? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. essence colour3 city that never sleeps fekete alapon (ha arra gondolsz, amire én :P)

      Törlés