2013. április 4., csütörtök

Márciusban elhasználtam

Sziasztok!

Márciusban nem használtam el túl sok dolgot, azért megmutatom, illetve picit csalok is, mert volt egy, ami az előző hónapban lemaradt a képről.


- Balea Mangós-Aloe Verás hajpakolás: Most a szintén ilyen sampont és balzsamot használom, egyelőre csak egy ilyen hajpakolást használtam el, egy alkalomra volt elég nekem, de nagyon tetszik, sokkal szebb, fényesebb és puhább volt a hajam utána, szerintem fogok még venni belőle.

- Gerovital Plant Hidratáló Krém minta: Ezzel szoktam kenni az arcom, miután a Garnier Exfobrusherrel megtisztítottam, erre nekem tökéletesen be is vált, még szerencsére van pár tasakkal belőle és nem fogy olyan gyorsan.

- Avon BB Krém minta: Ezt sajna csak egyszer tudtam használni, nem tűnt elsőre rossznak, de van még a Garnier olajmenteséből (meg még 1-2 adag a simából) meg ott az essence BB krém is, szóval mostanában nem fogom megvenni.

- Alterra Makadámdiós-Fügés sampon és Gránátalmás-Aloe Verás balzsam: Ezekről már írtam, nem voltak rosszak, de Betti annyira istenítette a Balea mangós családját, hogy beruháztam arra. :]

- Balea Csokis-Fügés tusfürdő: Belőle is használtam már el, imádom, és a szívem szakad meg, hogy limitált volt. :(

- S-he Szájfény: Ez a kakukktojás, ugyanis ezt is a DIY szájfényekhez használtam fel, nagyon utáltam, de így legalább jó szolgálatot tett. :]

Hát ennyi lett volna, amit még márciusban használtam el. Ti ismeritek valamelyik terméket? Ha igen, mi a véleményetek róla? Ha nem, van, amit szeretnétek kipróbálni?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

6 megjegyzés:

  1. Azt a Baleás tusfürdőt szagoltam a héten. :D Brutál jó illata van, csak tömény picit. Barátom gondolkozott rajta, de túl nőies, így inkább a narancsosat vette meg. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú én annyira imádom, a mandulásból még van is szerencsére :]

      Törlés
  2. A BB-t próbáltam, és nagyon bejött. Viszont (:D): olvastam krémmánián, hogy sokan túl csillámosnak találták, nem is értettem, hogy miről beszélnek, aztán egy tervezett sminkes posztom képeit nézegetve elszörnyülködtem, hogy tényleg mennyire csillog :S szóval egyre inkább a koreai bb-k felé húzok. A Balea samponok nekem jobban beváltak mint az alterrák, most éppen a koffeines van porondon :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van a Baleából is koffeines? :O
      Nekem is húzna az "igazi" BB-k felé a szívem, de még túl sok van a Garnierből meg essenceből, bár én elvagyok velük azért :]

      Törlés