2013. április 1., hétfő

Manikűrvadász

Sziasztok!

Izabella indított egy kis "játékot", aminek a lényege annyi, hogy mindenki egy másik ember manikűrjét készíti el/inspirálódik abból.
Én Angel-t "kaptam", és EZT a manikűrt választottam.
Nem szerettem volna egy az egyben lemásolni, így tényleg csak inspirálódtam belőle, ez pedig a végeredmény:

Természetes fényben:

Vakuval:

A hüvelyk- és középső ujjamon az 1-1 muffin akar lenni, a kaviárgyöngyként rendelt miniatűr kis bogyókat legalább erre fel tudtam használni, tényleg iszonyatosan kicsik, és ki is kellett szórnom egy tálba, mert eléggé össze voltak keveredve, hát lehet, hogy előbb öregszem meg, mint hogy végezzek a kiválogatásával.. Na mindegy, ehhez pont kapóra jött. :]

Nektek hogy tetszik? Készítettetek már muffinos/cukorkás körmöket?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

12 megjegyzés: