2013. április 18., csütörtök

iparfumeria csomag

Sziasztok!

Bár csak tegnapelőtt adtam le az iparfumeria.hu-s megrendelésem, ma már ide is ért, szóval elég gyorsak voltak.

3 terméket rendeltem, a többi meglepi volt.



A "sminkszettet", a Kallos lakkot és a kis fekete bigyót, ami egyébként egy ajakecset, rendeltem, a többi meglepi volt.


Ismételten úgy érzem így elsőre, hogy jó kis termékek lesznek, remélem a későbbiekben is ez a benyomásom lesz róluk. A szettben volt két 4 részes szemhéjpúder, 3 db mono, szemceruza és spirál. Utóbbi kettőt már fel is avattam egyébként.
A többi még nem 100%osan tiszta, mivel sajna nincs hozzájuk magyar leírás, így még meg kell fejtsem, a kis zöld, Sanoflore termékminta, ha jól értelmeztem, szemkörnyékápoló krém, az Avéne Cold Cream kézkrém száraz, nagyon száraz bőrre (ez most pont kapóra jön, eléggé odavannak a kezeim :( ), van még itt egy Lancome alapozóminta, ami egyelőre az én bőrömre nagyon sötét, de legrosszabb esetben elkenegetem a tesómon gyakorlás gyanánt, illetve egy szintén Lancome minta, "kompaktpúder és make - up egyben minden bőrtípusra".

Igyekszem majd mindenről írni, illetve még az előző adag termékmintáiról is fogok azért, csak sajna néha túl sok dologról akarnék írni.. :]

Melyikre vagytok leginkább kíváncsiak? Mivel látnátok először sminket, a mono szemhéjpúderekkel vagy valamelyik négyrészessel?
Ismeritek esetleg valamelyik terméket? Ha igen, mi a véleményetek róla/róluk?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

18 megjegyzés:

  1. Hűű engem a lakk és a bal oldali 4es szemhéjpúder érdekelne leginkább *.* Tényleg jó gyorsan megérkezett, valahol ennyi idő alatt még a rendelést sem 'veszik fel'.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A lakkot épp az előbb kentem fel :P
      Na igen, múltkor mondjuk azt hiszem 3 vagy 4 nap volt, az sem vészes, de tök meglepődtem ma, hogy ide is ért már :]

      Törlés
  2. Hű nagyon jó kis cuccok, én mindegyikre kíváncsi vagyok! :)

    VálaszTörlés
  3. Jó kis csomag! :-)
    A négyes szemhéjpúderekre igazán kíváncsi vagyok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor igyekszem holnap kipróbálni az egyiket, már ha sikerül használható elemet vadásznom a gépbe :S

      Törlés
  4. szuper csomag :) én mindenre kíváncsi vagyok :)

    VálaszTörlés
  5. A Kallos lakknak nagyon szépséges bogyó színe van! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, bár képen egész más színe volt, de ez még talán jobban is tetszik :D

      Törlés
  6. A szemhéjpúderekre elsősorban, de amúgy mindenre kíváncsi vagyok :) Szuper csomagocska :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na azokra én is kíváncsi leszek, miket tudok majd alkotni velük... :D Egyelőre még nem nagyon van ötletem, de majdcsak :D

      Törlés
  7. Én régebben csináltam olyat a sötét alapozóval, hogy testápolóval hígítottam kicsit :)
    Nem tudom ez mennyire elfogadott, nekem jó volt :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. belefér :P
      bár azért egy ilyet nem szívesen higítanék fel :[

      Törlés
  8. Klassz csomag o.o igazából mindegyiket látni szeretném... de talán elsőre a lakk érdekel: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha minden igaz, holnap már fent is lesz a lakk ;]

      Törlés
  9. Szuper csomag, a lakkra és a szemhéjpúderekre vagyok kíváncsi legjobban :)

    VálaszTörlés