2013. április 5., péntek

essence kézkrémek - TESZT

Sziasztok!

Bár már nem a legaktuálisabbak ezek a kézkrémek, de mindenképpen megérdemelnek egy bejegyzést szerintem.

A csomagolásról most nem igazán ejtenék szót, egyszerű kézkrémes tubus, mindhárom olyan mintával, mint az illata.

Apple Cinnamon Punch - Almás-Fahéjas Puncs:



Elsőre azt hiszem ennek tűnt leginkább úgy, hogy mű illata van, de aztán a kezemre kenve már nem érzem úgy, hanem csak finom almás-fahéjas süti illatot érzek. Ezt használtam talán a legtöbbet eddig, nem tolakodó, kellemes illata van, kézmosás után is érzem még, de nem annyira intenzíven. Kevés is elég belőle és könnyen beszívódik, nem marad az a hülye "jajj ne, krémes a kezem" érzésem utána, mint sok krém után. Természetesen 24 órán át nem hidratál, de 4-5 órával krémezés után is érzem, hogy sokkal puhább a kezem.

Caramel Hot Chocolate - Karamellás Forró Csoki:



Ezzel voltam és vagyok is úgy, hogy elég erős vajkaramella illata van, de egyszerűen imádom az illatot, és bár tovább szoktam érezni, mint az előbbit, eddig még sosem zavart. Ennél sem áll a 24 órás hidratálás, viszont az illatát tovább szoktam érezni, mint a hidratáló hatását. Pont emiatt általában éjszakára szoktam ezzel bekenni a kezemet, mert akkor reggelig úgysem mosok kezet, így erre nálam tökéletesen bevált. Ebből sem kell sok, és hamar beszívja a kezem.

Gingerbread Chai Latte - Gyömbéres Chai Latte:



Ez pedig az, ami eleinte annyira tetszett, olyan finom illatot éreztem, de a kezemre kenve egyszerűen annyira émelyítő, hogy reggel, éhgyomorra abszolút nem is tudom használni, mert teljesen hányingerem lesz tőle. Napközben nem szokott már annyira zavarni, de elég erős, fűszeres az illat, így inkább munkában szoktam használni, amikor többet mosom a kezem, és így hamarabb elmegy az illata. Bár ebből is elég kevés, de tényleg nagyon erős az illata is, de nekem ez kicsit nehezebben szívódik be és emiatt érzem is, hogy be van kenve a kezem - amit utálok egyébként. Szóval ezt szeretem legkevésbé a 3 közül, de azért nem mondanám, hogy nem szeretem, csak kicsit háttérbe szorult a többi mellett. :]

Nektek van ilyen essence kézkrémetek? Ha igen, mi a véleményetek róla? Melyik a kedvencetek?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

12 megjegyzés:

  1. Nekem csak az almás fahéjas puncsos van meg, nekem pont az az egy tűnt nem műanyagnak :D
    Nagyon kellemes illata van, tényleg érződik még kézmosás után is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan fura egyébként, hogy minden ember másként érzi az illatokat, és esetleg ami nekem nagyon tetszik, másnak nem annyira, de a gyömbéresre eddig mindenki azt mondta, hogy tényleg nagyon erős :D

      Törlés
  2. Nekem nem jönnek be az essence kézkrémek, elég mű illatúnak érzem őket, valamint hidratálás szempontjából sem a legjobbak...:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :(
      Nekem a tavalyelőtti nagyon bejött, azt elég hamar el is használtam.

      Törlés
  3. nekem csak a gyömbéres nincs meg. a véleményemet azt hiszem olvastad is már :) de azért elmondom, hogy azóta miben változott. az almás fahéjasat használtam többet, de nekem az nagyon télhez kötődő illat, így most inkább a karamellás került előtérbe. mindkettőt nagyon szeretem, hamar beszívódnak és nem mű az illatuk (a karamellásé egy kicsit).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, olvastam, tök érdekes, mert nekem meg pont hogy a karamellás inkább ilyen téli-karácsonyi illat :]

      Törlés
  4. Nekem 2 van meg: Gyömbéres-Chai Latte, Almás-Fahéjjas Puncsos. De tegnap elött szagiztam a Karamellás-Forrócsokist, és eldőntöttem, hogy legközelebb megveszem. Eddig csak azért nem vettem meg, mert egyáltalán nem szeretem a karamelt, de a kézkrém illata tetszett és mivel megvagyok elégedve a másik kettővel is, így tuti listás lett! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, nálunk már nagyon rég nem láttam a kézkrémeket :O

      Törlés
  5. A gyömbéres és az almás-fahéjas van meg, de inkább az utóbbit használom, a gyömbéres illata nekem túl mű, meg túl tolakodó. A "jómunkás" kezeimnek nem adnak elég hidratálást, inkább az illatuk miatt használom őket, bőrápolás szempontjából nálam még mindig az Avon glicerines kézkrémje viszi a pálmát :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tök érdekes, mert egy ideig az Avonos nekem is bvált, aztán valahogy elmúlt a hatása :S

      Törlés
  6. nekem az első van meg és imádom *.*

    VálaszTörlés