2013. április 1., hétfő

essence - Guerilla Gardening kollekció

Sziasztok!

Bár nem rég volt a legutóbbi ilyen bejegyzés, az essence ismét egy trendkiadással rukkol elő majd, ami a Guerilla Gardening nevet kapta.

Ami engem egyelőre leginkább érdekel, az a szemöldökzselé:
01 - Garden Girls
02 - My Piece Of Land

Mono szemhéjpúderek:
01 - Garden Up!
02 - My Piece Of Land
03 - Plant The Planet

Krémes pirosítók:
01 - Mission Flower
02 - Floral Glam

Ajakkrémek:
01 - Mission Flower
02 - Floral Glam

Körömlakkok:
01 - I´m the moss
02 - Plant The Planet
03 - Mission Flower
04 - Floral Glam

Effektpúder körömre:
01 - I´m the moss
02 - Mission Flower

Ecset:
Hajbavaló:
Nem rossz, nem rossz, de azért nem vágom hanyatt magam, leginkább a szemöldökzselé érdekel, és a zöld lakk, az effektpúder elvileg plüsspor lesz, ez annyira nem hoz lázba, mert amúgy sem vagyok oda a plüssporos körmökért, meg szerintem egy árán lehetne venni vagy 10-et e-bay-en. :]

Nektek hogy tetszik a kollekció? Mi az, ami legjobban tetszik?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

10 megjegyzés:

  1. az a helyzet, hogy semmi nem jön be. a színek nem tetszenek.

    VálaszTörlés
  2. Hát ettől én sem estem hasra sajnos. Talán a világosabb szemöldökzselé meg az ecset, ami kellene, de még abban sem vagyok biztos... Nem nagyon jön be az Óz-kiadás óta semmi... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én attól tartok, hogy nekem meg túl barnás lenne még a sötét is :S

      Törlés
  3. Ettől most én sem ájultam el, igazán egyikért sem vagyok oda ...Talán az ecsetnek tudnám leginkább hasznát venni :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a baj az ilyen kiegészítő cuccokkal, hogy szerintem eléggé túlárazottak :S

      Törlés
  4. A zöld lakk maximum, ezt a kollekciót nem rám szabták :DDD
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  5. a plüsspor egészen érdekel, bár ezekben a színekben nem tudom...

    VálaszTörlés