2013. április 9., kedd

dm Manhattan csomag

Sziasztok!

Általában nem nagyon járok dm-be, inkább Rossmannba szoktam, bár mostanában oda sem túlzottan, ma bementem a dm-be mégis, hogy lássam, van-e 50 pont anyum kártyáján, és szerencsére volt, így éltem a lehetőséggel, és kiváltottam a Manhattan csomagot.


Egy fekete neszeszert találunk a papír alatt, ez rejti a termékeket.


A tartalma:

- 1 db Playboy tusfürdőminta és reklámpapír
- 1 db Manhattan reklámpapír
- 1 db Manhattan Quick Dry 60 seconds körömlakk (46K)
- 1 db Manhattan Intense Effect szemhéjpúder (Burning Heart)
- kis kuponfüzet

A csomagok tartalma egyébként változó, a lakkot ma már ki is próbáltam, a színe nem rossz, de természetesen a 60 másodperces száradás itt is smafu. A szemhéjpúdert csak a kezemen próbáltam ki, de eddig elég csalódás, bár ez úgyis élesben derül majd ki, milyen. A kuponfüzetet nem hiszem, hogy fel fogom használni, egy Playboy férfi és egy női termékre van 25% kedvezmény, egy Manhattan termékre szintén 25%, és egy Halle Berry termékre 50%.

Nem mondanám egyelőre, hogy megbántam, mert úgysem mostanában voltak Manhattan termékeim, így legalább kipróbálhatok olyat is, amit amúgy valószínűleg nem próbálnék, remélem beválnak.

Ti kiváltottátok ezt a csomagot? Ha igen, tetszett, amit kaptatok benne?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

30 megjegyzés:

  1. èn nem buuuu :D nehèz is lett volna:D
    nem rossz ami a csomidban volt

    VálaszTörlés
  2. Milyen színű a szemhéjpúder, pont nem látszik!?
    A Dm honlapján is megtudod nézni mennyi pont van a kártyádon!!Én is lecsekkoltam előtte a sajátomat meg anyuét is!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ezt nem tudtam, köszi :]
      Ilyen sötét rózsaszínes-pirosas, ilyen:
      http://4.bp.blogspot.com/-GfRtgwBHGd0/TqgMMLudv6I/AAAAAAAAEEg/y0eQU8QXmYw/s1600/03.png

      Törlés
  3. Nem is rossz, ami a tiedben volt, de sajnos annyi rossz példát láttam már, hogy én nem tervezem kiváltani :\

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én eddig csak 1-2 embernél láttam még, úgy voltam vele, hogy úgysem szoktuk kuponfüzetre elhasználni őket, így mért ne :[

      Törlés
  4. egy ilyennek jobban örültem volna ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, a Tiéd nem volt túl testre szabott, de őszinte leszek, 4-5 csomag volt kint csak, polcon, így beléjük kukucskáltam :$

      Törlés
  5. Nekem is ugyan ez volt a csomagomban! :)

    VálaszTörlés
  6. Egy ilyen csomagnak én is jobban örültem volna

    VálaszTörlés
  7. Én szívesen elcserélném veled a piros szájceruzámat ÉS a kapott alapozót a szemhéjpúderre. Hmmm? 2 termék egyért?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy, de túlzottan tetszik a szemhéjpúder :]

      Törlés
    2. csak azért mertem kérdezni, mert azt írtad, csalódás:)

      Törlés
    3. Még reménykedem, hogy a szememen jobb lesz egy fokkal :]

      Törlés
  8. Nekem is volt az egyik csomagocskámban. =)

    VálaszTörlés
  9. Jól hangzik, amit kaptál!
    Én kihagytam,nem szeretem a zsákbamacskát, ha nem azt kapom, amit használni tudok, csak az 50 pontomért siránkoznék

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jogos, mondjuk ilyen fizetős dolgokat én sem vennék/rendelnék meg amúgy, de így meg "mindegy" alapon jól jött :]

      Törlés
  10. Én kapásból 2 dm csomagot váltottam ki... Az eladóhölgy finoman elküldött melegebb éghajlatra amikor kértem, hogy ne 2 egyformát vigyek haza... S annyit hagyott, hogy kitapogassam mi rejlik bennük és őszintén, amit elém rakott mind egyforma volt... Így jött velem haza 2 korrektor ami persze túl sötét a bőrömhöz és 2 ugyanolyan szájfény. Csalódás mindkettő.

    VálaszTörlés
  11. Már 3x nyitottam meg a bejegyzésed, de mindig elfelejtek kommentelni. :D Fáradt vagyok.

    Én is ki akarom váltani a csomagot, remélem lesz még. Reménykedem egy lakkban. :D Meg abban, hogy nem alapozó lesz benne, mert eddig mind túl sötét volt az én bőrömhöz képest. Legalább is, az alapján, amit másoknál láttam. :)

    Szerintem egész jól jártál. :) Olvastam, hogy van akinek meg is mutatták, hogy mi van benne, és megkérdezték jó lesz-e. :D Tök jó. Nálam úgyse lesz ilyen. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, nálam nem mutatták meg, de felhatalmaztam magamat, mivel a polcon voltak kitéve :D
      Itt csak 5 volt amúgy, nem tudom, hogy ezek csak ilyen "mutogatóba" kitett darabok voltak-e, én odavittem aztán kész ;]

      Törlés
  12. Én hosszas tapizás után egy olyat fogtam ki (alap koncepció annyi volt, hogy ne alapozó legyen benne), amiben egy mattító púder és egy szájfény volt. Mind a kettőt tudom használni, most szerencsém volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor csak én voltam ilyen kis hamis :D :D

      Törlés
    2. Nekem ugyanaz volt a csomagomban, ami a tiédben is. :)
      Nagyon örülök neki, mert lakkot szerettem volna. A szemhéjpúder is nagyon tetszik.
      Plusz kellett már egy nesszeszer, így 100%-osan elégedett vagyok. :)
      Nálunk a pénztárban volt, így se belekukk, se kitapizni nem lehetett...
      Így utólag nem is bánom, szeretem az izgalmakat. :)

      Törlés
  13. Hmm...egy ilyennek én is jobban örültem volna, de nem panaszkodhatok!! :D
    Nekem egy arctisztító meg egy szép ajakceruza volt benne...nagyon tetszik, de sajnos nem szoktam ilyet használni...de valamire jó lesz, mert tényleg nagyon szép...Az arctisztítót meg legalább kipróbálok valami újat is most...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Arctisztítósról nem is tudtam még eddig, hogy van :

      Törlés