2013. április 30., kedd

Áprilisi összefoglaló

Sziasztok!

Ez most nem lesz túl vidám hangvételű bejegyzés, úgyis tudjátok szerintem nagyjából, hogy mi van velem. Ez volt életem eddigi legszarabb (másfél) hónapja, és ez nem amolyan elnagyolt kijelentés... Semmihez nem volt kedvem mostanában, próbálom összekaparni magam, vannak napok, mikor még el is hiszem, hogy jobb lesz, meg vannak napok, mikor szó szerint használhatatlan vagyok.
Gondolom ez azért érződik picit a blogon is, pedig tényleg ez köt még le leginkább (a munka mellett), szóval most nem nagyon tudok olyat mondani, hogy de jó hónap volt ez. Igazából az amúgy remek időérzékem is teljesen megzavarodott, így van amikor 2 percet úgy érzek, mintha 2 nap lenne... Tudom, pozitív gondolkodás meg minden, meg a közhelyek, de egyelőre ezek még nem hatnak meg, nyilván hiszem, hogy jobb lesz idővel, de az nálam most csak vánszorog, rohadt lassan. Na ennyi volt a picsogás, sokat gondolkodtam, hogy abbahagyjam-e a blogot, de túlságosan szeretem, így egyelőre ezt az ötletet elvetettem.

Most nincs túl sok kép sem, nem igazán voltam semerre munkahelyen és tesómékon kívül, csak itthon, szóval tényleg csak pár szösszenet.

04.03.:

Ez teljes meglepetés volt, rég el is felejtettem, hogy volt ilyen nőnapi játék a L'oreal-nál, mindenesetre nagyon örültem neki, bár nem a saját hajamon, de elhasználtam, eléggé szimpatikus volt így elsőre nekem is és a kedves vendégnek is. :]

04.09.:

04.11.:

Kitavaszodtunk vagy mi, madárkák mindenhol.

04.13.:

Tesóm volt olyan édi, hogy hozott macaront, és nem is tudta, ezzel mekkora örömöt okozott, hiszen már olyan régóta meg akartam kóstolni.

04.15.:


04.16.:

04.22.:

 04.24.:


04.25.:

Hát így ennyi lett volna az elmúlt egy hónap, nagyon remélem, hogy a következő szebb dolgokkal vár.

Nektek hogy telt az április?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

21 megjegyzés:

  1. Hű, de nagyon dögös ez a vörös! =) Jaj istenem ilyenkor mindig kedvet kapok, hogy én is fessem a sajátom... :D
    Az a cipellő is irtó csini, és a hajfonás... <3 Ilyenkor sajnálom, hogy az én hajam túl rövid. =(
    Aztán fel a fejjel. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, most picit sötétebb lett a hajam, a festék maradt, csak az oxi gyengébb, kellett valami minimális változtatás. :]
      A topánt meg imádom, bár gondoltam, hogy sokáig nem tudom hordani, mert már papucsos idő van, úgy hiányzik ez az ősz meg tavasz, hogy legyen valami kis átmenet az időjárásban :S
      A fejemmel meg próbálok felfelé.. :]

      Törlés
    2. Borzasztó ez az időjárás... Én is kb 1 hétig tudtam hordani az imádott bőrdzsekim, mert már megdöglök benne olyan meleg van... Ami persze nem baj, inkább ez legyen,mint a hideg. :D

      Törlés
    3. Részemről inkább hideg :P

      Törlés
  2. Hű, az az utolsó kép nagyon jó!
    Pontosabban Te nézel ki rajta nagyon jól :-D

    VálaszTörlés
  3. nagyon nagyon szép vagy az utolsó képen,ez a haj telitalálat! kitartás :*

    VálaszTörlés
  4. nagyon jól áll a haj. ;)
    ne add fel a blogot!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Nem szeretném, legalább ezt nem.. :]

      Törlés
  5. Nagyon csini vagy, és ez a szín is nagyon szuper. A macaroon finom volt? még soha nem kóstoltam, de nagyon kíváncsi vagyok rá. A cipellőd is nagyon <3.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      A mackó cukrászdában lehet kapni, és valami isteni finom volt, az enyém málnás volt, apué pisztáciás, eddig nem is tudtam, hogy a mackóban kapni :O

      Törlés
    2. óóó, pedig két hete voltam is ott, bár célirányosan a fagyipultot vizslattam :)

      Törlés
    3. Nekem sem tűnt még fel eddig sosem, de azért jó tudni ;]

      Törlés
  6. Nagyon jó a hajad az utolsó képen :)) És tudom, tudo, a közhelyek, de kitartás, mosoly, és jó lesz! Tudom, mondani könnyű, de én is voltam már ilyen helyzetben, és magam sem tudom hogy, egyszer csak jobb lett. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Hát már eléggé unom, szóval lehetne mondjuk most az az egyszercsak :P

      Törlés
  7. Fel a fejjel! Idovel talan elmulik ez a rossz erzes.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, nagyon remélem, hogy minél előbb..

      Törlés
  8. Még mindig imádom a hajadat, szuperül áll! :)

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörű vagy az utolsó képen *.* kitartás én is voltam talán ennél is rosszabb helyzetben(nem szeretném leirni,nem igazán tartozik másokra ),de remélem az,hogy más is volt hasonló cipőben erőt ad ahhoz,hogy te is újra mosolyogj. Tudod csak addig fáj amíg magad nem döntesz úgy hogy akkor most véget vetsz a belső őrlődésnek, s akkor talán rájössz arra, hogy lesz még jobb is! Remélem hamarosan újra a "régi " leszel. :*

    VálaszTörlés